
Bedrijfsprofiel Verint
Verint is “The Customer Engagement Company”. Het bedrijf helpt haar klanten om customer engagement te vereenvoudigen en te moderniseren door middel van toonaangevende cloud- en hybride oplossingen. Verint maakt gebruik van de nieuwste technologie op het gebied van kunstmatige intelligentie en geavanceerde analytics, om bedrijven te helpen het maximale uit automatisering en intelligence te halen.
Portfolio
Verint ondersteunt organisaties in de manier waarop zij met klanten communiceren en dit te vereenvoudigen en moderniseren via hun contactcenter, vestigingen, backoffice en marketingafdelingen met oplossingen op het gebied van workforce engagement, intelligente selfservice, fraud & compliance, voice of the customer en cloud. Daarnaast is Verint een toonaangevende wereldwijde leverancier van cyber security en intelligence. Tegenwoordig maken meer dan 10.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruik van Verint oplossingen.
Markten
Met de activiteiten op het gebied van Customer Engagement is Verint met name actief in de sectoren financiële dienstverlening, retail, zorg, telecom, travel, nutsbedrijven en overheid.
Vestigingen EMEA, Zuidoost Azië, Noord- en Zuid-Amerika. Nederland: Amsterdam-Zuidoost
Omvang (wereldwijd) 6000+ medewerkers
Omzet (2021) ca 830 miljoen dollar
Certificaten en lidmaatschappen
(Benelux): KSF, KIRC, ContactCenters.be
Contactgegevens
Menno Schuurman, Menno.Schuurman@verint.com