Ziptone is vrij toegankelijk en wordt mede mogelijk gemaakt door de kennispartners van Ziptone. Deze partners committeren zich aan onafhankelijke, kritische berichtgeving door de redactie én maken die mede financieel mogelijk. (Branche- en beroepsverenigingen en collega-vakmedia dragen niet financieel bij aan Ziptone.) Daarnaast werkt de redactie nauw samen met de kennispartners bij de publicatie van artikelen zoals cases, interviews, trendoverzichten, onderzoek, analyses en columns.
Ook kennispartner worden? Neem contact met ons op.
#HRTech Review is een onafhankelijk kennisplatform en een community met HRTech Experts met als doel gebruikers van HR-technologie te helpen passende en innovatieve oplossingen te vinden.
#HRTech Review stimuleert innovatie door kennis te delen, door mensen en ideeën bij elkaar te brengen en door onderzoek uit te voeren. Dit doen we in samenwerking met ZiPconomy, de community over de flexibilisering van organisaties, onder de vlag van ZiPmedia.
De meeste aanbieders van de meer geavanceerde software voor contactcenter-routering en WFM bieden steeds vaker ook functionaliteit op het vlak van HR. Denk aan engagement, zelfsturing/roostering, verzuim, verloop, medewerkertevredenheid, individuele KPI’s/coaching/monitoring en ondersteuning in het werk in de vorm van agent assist of next best action. Daarom zijn #HRTech Review en Ziptone mediapartners waarbij we ons eigen publiek regelmatig over en weer wijzen op relevante en best gelezen content.
#HRTech Review is mediapartner van Ziptone
Bij Concentrix Catalyst werken we dagelijks aan innovatieve CX oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie. Wij assisteren de klant door slim te routeren naar de meest geschikte medewerker of selfservice aan te bieden. Onze voice experts hebben kennis, ervaring en bovenal een gezonde passie voor innovatie in CX.
Concentrix Catalyst is het experience design en engineering team van Concentrix. Wij stellen samen toonaangevende bedrijven in staat om de toekomst van customer experience te ontwerpen, ontwikkelen en realiseren.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Concentrix Catalyst
Coniche weet van klanten. Een slogan die de combinatie van onze kennis en aanpak, nuchter en oer-Hollands beschrijft. Wij hebben de overtuiging dat ons vakgebied altijd in beweging is, op alle verschillende fronten. Dát is de reden waarom wij de kennispartner voor onze relaties zijn op het gebied van klantcontact; Coniche weet van klanten.
Naast advies en analyse, (interim) management, recruitment en training & coaching, biedt Coniche een breed scala aan opleidingen, van MBO tot MBA. Juist door deze combinatie wil Coniche zich onderscheiden van de traditionele consultancy. Wij staan dichtbij onze relaties. Om samen een duurzame inrichting te creëren. Dat doen we door ervaren professionals met elkaar te verbinden vanuit hun passie in een compleet zelfsturende organisatie.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Coniche
Contact Center Live is dé leverancier van totaaloplossingen voor uw contactcenter-omgeving. Sinds 2007 helpen wij organisaties met een contactcenter bij het leveren van de optimale klantbeleving, in de ruimste zin van het woord. Dat doen wij met zowel consultancy als technische diensten op het gebied van multichannel-klantcontact en CRM. Daardoor wordt elk moment dat je contact hebt met je klant – of dat nu inkomend of uitgaand is – efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Onze innovatieve oplossingen zijn laagdrempelig, flexibel en compleet, zodat je elke dag opnieuw beter kan inspelen op de wensen van je klant, een helder 360-graden-klantbeeld creëert en zo je klantenservice meetbaar kan verbeteren. De consultants en IT’ers van Contact Center Live bijten zich graag vast in lastige vraagstukken waar onze klanten tegenaan lopen. Van technologievraagstukken tot en met inrichtingskeuzes van operationele klantcontactprocessen.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Contact Center Live
ContactCare helpt organisaties in elke fase van hun ondernemerschap met het ondersteunen en verbeteren van hun klantrelaties, door hen te laten groeien in kennis en ervaring, hen te helpen de juiste mensen op de juiste plek te zetten én het uithanden nemen van hun klantcontact. Om kwalitatief goed klantcontact te leveren zet ContactCare vol in op het werkgeluk en ontwikkeling van haar medewerkers. Zo kunnen zij klanten nog beter verder helpen. Medewerkers worden getraind op alle mogelijke gesprekstechnieken en zorgen ervoor dat klanten écht gehoord en écht gezien worden.
“Wij gaan voor win-win-win! We willen dat mensen gelukkig zijn, de natuur blij is én dat onze maatschappij erop vooruitgaat. Samen een betere wereld bouwen. Geen goed doel, maar de perfecte balans tussen winst en het toevoegen van échte waarde. Zo helpen wij mensen iedere dag een stukje verder.”
ContactCare levert diensten op meerdere gebieden: van outsourcing tot klantcontactpersoneel op locatie, trainingen & opleidingen en consultancy.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over ContactCare
Content Guru is in 2005 in het Verenigd Koninkrijk opgericht als aanbieder van diensten voor massa-interactie en communicatie-integratie. Het storm Cloud Contact Center-platform is in 2012 in Nederland geïntroduceerd. Sinds dat jaar levert Content Guru samen met KPN oplossingen voor multichannel-contactcenters en geïntegreerde communicatiediensten vanuit de cloud. Storm kent een gegarandeerde uptime van 99,999% en is net als KPN ISO27001 en ISO 9001 gecertificeerd. Daarnaast voldoet Storm aan de Level 1 Payment Card Industry (PCI) norm en de CERT-veiligheidsaccreditatie. Nederlandse bedrijven en instellingen die van Storm gebruikmaken zijn onder meer Sodexo, Fleurop, Bruna, Stadsbank Oost-Nederland, MoneYou en Zorginstituut Nederland.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Content Guru
Customer Contact & CXForum is de Belgische sectorfederatie voor customer contact en CX en een dynamische community van meer dan 2.000 professionele customercontact- en CX-experts.
Samen word je sterker, slimmer, veerkrachtiger. Wij verdedigen de belangen van onze sector en onze mensen, van het kabinet van Consumentenzaken tot de Europese top. We houden de vinger aan de pols van wat er speelt én spelen daar onmiddellijk op in. Met jaarlijks een flink aantal workshops, verrassende keynotes en thema-events voor iedereen die direct of indirect betrokken is bij klantcontact, customer experience en/of het customercontactcenter.
Ziptone is mediapartner van Customer Contact & CXForum
Wij zijn Cygnific, een larger-than-life klantcontactcenter. Wij helpen klanten bij het leveren van een waardevolle en persoonlijke klantervaring. Met ruim 2000 Cygnificans wereldwijd vertegenwoordigen we meer dan 30 nationaliteiten en bedienen we consumenten in 10+ talen. We zijn dynamisch, kleurrijk en divers en zetten altijd een extra stap in het partnership met onze klanten. Samen zorgen we voor een premium, unieke en persoonlijke ervaring voor de consument, perfect aangesloten op uw merk.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Cygnific
DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Wij zijn een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. Met kennis en advies helpen wij onze leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook geven we onze leden een stem in Den Haag en Brussel en professionaliseren we de sector door het ontwikkelen van zelfregulering.
Ziptone is mediapartner van DDMA
ETB Support Solutions, uw internationale partner voor grenzeloze klantbelevingen! Met meer dan twee decennia aan expertise en een team van 1500+ professionals, zijn wij dé partner voor vooraanstaande bedrijven wereldwijd op het gebied van klantenbeheer, met oplossingen voor onshore, nearshore en offshore behoeften. Bij ETB gaan we verder dan standaard ondersteuning; wij bieden begeleiding en advies om hoogwaardige klantbelevingen en efficiënte operationele ondersteuning te realiseren. Ontdek hoe wij uw klantrelaties naar nieuwe hoogten kunnen brengen en maak van uw klantenservice een echt succesverhaal!
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over ETB Support Solutions
Frankwatching is het grootste Nederlandse marketing- & communicatieplatform. Met zo’n 850 blogartikelen per jaar houden ze honderdduizenden lezers en volgers op de hoogte van de laatste trends en how-to’s. In 2021 is Frankwatching voor de 7e keer op rij uitgeroepen tot beste opleider. Ook organiseren ze evenementen, waaronder de jaarlijkse Conversational Conference (over digitaal klantcontact). Omdat marketing, communicatie en klantcontact veel met elkaar te maken hebben, zijn Frankwatching en Ziptone mediapartners waarbij we ons eigen publiek regelmatig over en weer wijzen op relevante en best gelezen content.
Frankwatching is mediapartner van Ziptone
Frontline Solutions Door innovatieve en duurzame klantcontactoplossingen realiseert Frontline Solutions een hogere klanttevredenheid en efficiency tegen lagere kosten. Sinds 1990 heeft het bedrijf een rijke ervaring opgebouwd op het gebied van oplossingen voor routering, CRM, workforce management en webcare. Als Genesys Gold Partner levert Frontline Solutions onder meer software zoals PureConnect, zowel on premise als in een hosted omgeving. Ook is zij leverancier van PureCloud, de oplossing van Genesys gebaseerd op Amazon Web Services-architectuur. Daarnaast is Frontline Solutions leverancier van oplossingen van onder andere Verint, voor customer engagement; CC4Skype, klantcontactsoftware op basis van Skype for Business en Microsoft Teams; en Tracebuzz, voor social media monitoring en webcare. Klanten zijn onder meer Enexis, Drukwerkdeal, a.s.r., ministerie van Buitenlandse Zaken, facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Frontline Solutions
Hofstad Search is in 2002 opgericht door Pia en Peter de Wijer. Hofstad Search combineert passie voor hoogwaardige matching en recruitment binnen de vakgebieden klantcontact en customer experience (CX) met diepgaande kennis van arbeidsmarkt en klantcontactbranche en een discrete werkwijze. Het doel van Hofstad Search: succesvolle matches en langetermijnrelaties met tevreden opdrachtgevers en kandidaten; én sparringpartner zijn voor zowel kandidaten als opdrachtgevers.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Hofstad Search
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau in klantcontact. Inspire levert flexibele sourcing oplossingen specifiek voor de klantcontactsector. Het bedrijf heeft meer dan 20 jaar ervaring in bemiddeling van klantcontactspecialisten en leidt deze waar nodig zelf op. In de visie van Inspire zijn goed opgeleide en tevreden medewerkers de primaire succesfactoren voor elke klantcontactorganisatie. Inspire wil bijdragen aan het persoonlijk geluk van de eigen medewerkers en helpen bij hun carrièreontwikkeling in klantcontact, vanuit de overtuiging dat een goed opleidingsniveau en een hoge medewerkertevredenheid helpen om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen en het personeelsverloop te reduceren.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Insipre Group
De Klantenservice Federatie is een jonge, bruisende vereniging in het snel ontwikkelende vakgebied klantcontact. We richten ons op customer experience en de vele vormen van klantcontact die er vandaag de dag zijn. Technologie en data zijn er belangrijke onderdelen van. Met meer dan 180 leden en meer dat 150.000 mensen die dagelijks werkzaam zijn in het vak, hebben we een serieuze verantwoordelijkheid. Onze activiteiten bestaan uit belangenbehartiging in politiek Den Haag, we maken ons hard voor de positie van het vakgebied en dragen bij aan de collectieve ontwikkeling van de sector. Kennis delen is daarbij cruciaal via zo’n 30 expertsessies per jaar, een jaarcongres, een HR-congres en vele andere bijeenkomsten. Tevens doen we onderzoek en brengen we benchmarkcijfers uit. Speerpunten voor de lange termijn: de KSF is opinieleider met impact in het vakgebied en begeleidt de sector in digitalisering. Op de korte termijn hebben we speciale aandacht voor de arbeidsmarkt, de AVG en privacy.
Ziptone is mediapartner van de Klantenservice Federatie – bekijk alle publicaties over de KSF
KPN gelooft in de kracht van verbinding. Wij maken al 130 jaar klantcontact mogelijk. Eerst met onze telefoniediensten, later kwamen daar allerlei ICT-diensten bij die dat contact steeds makkelijker én veelzijdiger maakten. Met onze CX-oplossingen gaan we een stap verder. Welke kanalen je klanten ook gebruiken, wij zorgen ervoor dat jij je klanten eenvoudig kunt bereiken en bedienen. Naast servicenummers en contactcenteroplossingen is er nu ook KPN CPaaS Solutions: slimme microservices voor proactieve en gepersonaliseerde klantcommunicatie. En niet onbelangrijk: Veiligheid staat bij ons voorop en wij zijn één van de duurzaamste providers ter wereld.
Management Scope is hét magazine voor de top van zakelijk Nederland. De redactionele mix bestaat uit interviews met CEO’s en andere aansprekende bestuurders, analyses en expertbijdragen over strategische bedrijfsvraagstukken, leiderschap, governance en relevante maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. De doelgroep van Management Scope bestaat uit decision makers en hun staf uit grote en middelgrote bedrijven met meer dan 200 werknemers: bestuurders, directieleden, topmanagers, commissarissen en toezichthouders.
Management Scope is mediapartner van Ziptone
Omnidesk biedt contactcentersoftware waarmee bedrijven hun (online) klantenservice eenvoudig en snel kunnen verbeteren. Omnidesk is in Nederland ontwikkeld. Het hoofdkantoor is gevestigd in Leiden. Een contactcenterplatform kies je voor een langere tijd. Daarom staat Omnidesk voor sterke betrokkenheid en directe, korte lijnen met de klant. Ook het product Omnidesk is anders: de software zet de agent aan het stuur, is gericht op samenwerking met de backoffice en is ontwikkeld voor het optimaal faciliteren van persoonlijk contact en first time fix.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Omnidesk
Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is dé community van, voor, door klantgerichtheidsprofessionals. ‘Met elkaar werken aan de missie Nederland top klantgericht. Begin bij jezelf en stimuleer elkaar met het eerlijke verhaal.’ Dat is waar PvKO voor staat. En om dit waar te maken hebben we een sterke community voor nodig
Platform voor Klantgericht Ondernemen opent voor professionals op het gebied van CX, Customer Engagement, Innovatie, Insights of Marketing de deuren naar kennis, bedrijven en vakgenoten. Met ideeën die breed inzetbaar en direct toepasbaar zijn laat PvKO zien hoe je klantgerichtheid kunt versterken en onderhouden. Voor elke organisatie, elk proces en het belangrijkste; voor ieder mens. Ontmoet gelijkgestemden op inspirerende locaties en geniet van goed verzorgde bijeenkomsten, offline en online. Een mooie community om deel vanuit te maken. Wat er ook op je visitekaartje staat.
Ziptone is mediapartner van PvKO
QuandaGo is een cloud CX software bedrijf, in 2019 ontstaan uit de samenvoeging van Morphis, VANAD Aloha en Artificial Industry, drie onderdelen die tezamen de technologie-tak van VANAD Group vormen. We leveren oplossingen voor contactcenters, kennismanagement en bedrijfsautomatisering. Ons doel: onze klanten helpen bij het realiseren van de meest waardevolle en efficiënte connecties tussen klanten, medewerkers en bedrijven. Dit doen we met een uniek Connected Experience Platform, waar de interacties met klanten, alle kennis en de processen van jouw bedrijf op één plek tezamen komen.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over QuandaGo
Randstad is van mens en werk en brengt, al meer dan 55 jaar, wereldwijd kandidaat en organisatie bijeen. Wij realiseren ons als geen ander dat werk belangrijk is in het leven van een mens. Werk stimuleert en ontwikkelt. Werk geeft je een actieve rol in de maatschappij, bevordert je ontwikkeling, heeft invloed op je financiële situatie en bepaalt je sociale status. Tegelijkertijd vormen mensen de belangrijkste waarde binnen organisaties.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Randstad
Wij zijn Riverwise – een bureau gespecialiseerd in klantcontactstrategieën. Vanuit scherp inzicht en een integraal perspectief helpen wij organisaties bij het realiseren van hun doelstellingen, zoals klanttevredenheid verhogen, kosten besparen, commercie verbeteren. Onze aanpak is nuchter en confronterend, maakt gebruik van alle laatste AI-technieken, en is gericht op het leveren van tastbare resultaten.
Wij helpen graag bij het komen tot een scherpe en gedragen integrale klantcontactstrategie, maar kunnen ook specifieke vraagstukken binnen het domein klantcontact oppakken om direct resultaten te boeken, op onderwerpen zoals voorkomen onnodig contact, verbeteren NPS of het verhogen van medewerkerskwaliteit.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Riverwise
Sabio Group is een wereldwijde specialist in digitale CX-transformatie met belangrijke activiteiten in het Verenigd Koninkrijk (Engeland en Schotland), Spanje, Frankrijk, Nederland, Denemarken, Maleisië, Singapore, Zuid-Afrika en India.
Sabio Group levert oplossingen en diensten die digitale en menselijke interacties naadloos combineren om uitstekende klantervaringen te ondersteunen. Via zijn eigen technologie en die van technologieleiders van wereldklasse zoals Amazon Connect, Avaya, Genesys, Google Cloud, Salesforce, Twilio en Verint, helpt Sabio organisaties hun customer journeys te optimaliseren door betere beslissingen te nemen over hun diverse contactkanalen.
De groep werkt met grote merken wereldwijd, waaronder Aegon, AXA Assistance, BBVA, BGL, Caixabank, DHL, loveholidays, Marks & Spencer, Rentokil Initial, Essent, GovTech, HomeServe, Saga, Sainsbury’s Argos, Telefónica en Transcom Worldwide.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Sabio
Salesforce is wereldwijd marktleider op het gebied van CRM en helpt bedrijven op een geheel nieuwe manier contact te leggen met klanten. Salesforce, opgericht in 1999, stelt bedrijven van elke omvang en branche in staat om hun klanten digitaal te transformeren en onvergetelijke momenten te creëren door de kracht van automatisering, kunstmatige intelligentie, real-time gegevens en flexibel werken te benutten. Salesforce Customer 360 is een volledig portfolio van technologie en diensten gericht op één uniform beeld van klantgegevens. Service Cloud is de oplossing van Salesforce die bedrijven in staat stelt om de klant- en agentervaring te transformeren met behulp van een AI-aangedreven, flexibel platform, gebouwd voor het moderne tijdperk.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Salesforce
SUSA flexibel studentenwerk – Te weinig talent, flexibiliteit, en/of kwaliteit in huis? SUSA is al meer dan 75 jaar dé expert in flexibel studentenwerk, met een sterke focus op klantcontact. Wij bieden een oplossing voor het tekort aan geschikt personeel en de behoefte aan flexibiliteit door de optimale inzet van studenten. Of beter gezegd: SUSA-studenten. Want de ene student is de andere niet. Wij weten hoe we hoogopgeleide, ambitieuze, tech-savvy studenten uit de markt halen en ondersteunen organisaties van A tot Z bij de inzet van de studentenpool. Met jouw inzicht en onze begeleiding richten we een optimale samenwerking in: van werving tot bezetting en van planning tot talentontwikkeling. Zo halen we er alles uit wat erin zit. SUSA. Make it count.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over SUSA
Al meer dan 25 jaar staat Telecats voor de ontwikkeling van innovatieve oplossingen in klantcontact.
Met onze spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie routeren we klantcontact met spraakherkenning naar de best mogelijke oplossing; een medewerker of selfservice met onze voicebot. We optimaliseren de klantreis en brengen inzicht in het klantcontact.
Telecats is onderdeel van Concentrix Catalyst, het experience design en engineering team van Concentrix + Webhelp. Samen met onze klanten leveren we een klantenservice met de beste mogelijke mix van mens en technologie.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Telecats
Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Teleperformance ondersteunt zijn partners met customer service, customer care, technische dienstverlening, backoffice-, retentie- en incassowerkzaamheden in de B2B- en B2C-markt. Het bedrijf verbindt mens en merk via voice, webcare en face in vrijwel alle talen op 340 locaties in 74 verschillende landen, met behulp van technologieën zoals chatbots, speech analytics, RPA en andere innovatieve oplossingen. Bij Teleperformance werken wereldwijd ruim 300.000 medewerkers. Klanten voor het Nederlandse taalgebied worden bediend vanuit vestigingen in Utrecht, Zoetermeer, Tilburg, Maastricht, Zwolle en Paramaribo (Suriname).
The House of Contact Centers (THoCC) draagt al sinds de oprichting in 2005 haar steentje bij aan het contactcenter van de toekomst. THoCC is een brede dienstverlener in klantcontact: het bedrijf biedt consultancy, interim en projectmanagement, verzorgt opleidingen (open programma’s en maatwerk) en doet regelmatig onderzoek in de klantcontactsector.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over The House of Contact Centers
Wij van Tolzo helpen al meer dan 11 jaar B2B en B2C organisaties, groot en klein, bij het optimaliseren van dé onvergetelijke klantreis, 24/7 en 365 dagen van het jaar. Alle bedrijfsprocessen waarvan kennis en informatie kan worden gedeeld én die op afstand kunnen worden gedaan, kunnen we vanuit Suriname verzorgen.
We zijn gestart met omnichannel klantenservice maar doen inmiddels veel meer zoals technische helpdesk, contentbeheer, administratieve ondersteuning, data-entry, backoffice, service calls, et cetera. Dankzij onze innovatieve technologieën en klantgerichte benadering, zorgen wij voor hoge klanttevredenheid en loyaliteit.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Tolzo
VANAD Engage – Wij zijn Engage, partner in goed klantcontact waarbij verbinding centraal staat. Wij bieden persoonlijke én digitale oplossingen die klantcontact verbeteren. De dialoog staat centraal in alles wat wij doen en we zijn niet bang om de wereld van klantcontact steeds opnieuw uit te vinden. Het is onze missie om ieder contact persoonlijk, gemakkelijk en waardevol te maken. Dit doen wij door de juiste mensen, technologie, processen en data te verbinden. Unlike others.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over VANAD Engage
Verint – De juiste balans vinden tussen persoonlijke en digitale, geautomatiseerde dienstverlening is essentieel voor succes. Ondanks de opkomst van nieuwe technologieën, worden bedrijven gerund in een tijdperk waarin de mens centraal staat. Bij Verint zijn wij ervan overtuigd dat elke interactie een kans is om er een loyale klant voor uw merk bij te krijgen. Daarom benutten we de laatste ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie en geavanceerde analysetechnologie zodat u het potentieel van automatisatie en intelligentie kunt realiseren en de impact op uw organisatie kunt stimuleren. Verint is The Customer Engagement Company.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Verint
ViPcom is opgericht in 2011 en levert software voor klantcontact optimalisatie en een betere klantervaring (CX). Wij zijn een team van specialisten op het gebied van advies, beheer en optimalisatie rond contactcenters. Onze klanten kiezen ons vanwege het succes dat wij hebben op de nationale en internationale zakelijke markt.
We bieden oplossingen vanuit de cloud voor uw klantcontactcenter die uw bereikbaarheid optimaliseren. Dit doen we voor onze klanten door processen te automatiseren en AI en bots in te zetten waar dit kan. Wij helpen daarmee uw flexibiliteit te vergroten en uw kosten te verlagen. Welke oplossing u ook zoekt, voor customerservice-afdelingen van 30 tot 3000 seats hebben wij een passende oplossing die schaalbaar en betrouwbaar is. Future proof!
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over ViPcom
Vlirdens – Plannen van mensen is een vak. Ons vak. En daar zijn we trots op. Want plannen maakt meer werkend. Daarvoor ontwikkelen we het vakgebied en helpen we organisaties. Hier zetten 125 collega’s zich iedere dag voor in. Dat begint bij gemotiveerde medewerkers en leidt uiteindelijk tot beter resultaat. Zo komen we steeds dichter bij ‘Nederland meer werkend maken’.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Vlirdens
XPRNZ is een nieuw geluid in de wereld van digitaal klantcontact. Onze opdrachtgevers waarderen onze expertise en oplossingen en gebruiken die om service en bezettingsproblemen op te lossen in hun klantcontactomgeving.
Onze opdrachtgevers vragen hulp bij het digitaliseren van klantcontact. Ofwel het creëren van digitale customer journeys volgens het mantra “schaalbaar en persoonlijk”. High Touch en High Tech.
Verander – Als ICT-specialist en digitale dienstverlener brengt XPRNZ customer journeys naar een hoger niveau. Wij bieden en implementeren geschikte cloudoplossingen om in de ervaringseconomie onderscheidend te zijn én te blijven.
Verbind – We creëren digitale verbindingen tussen organisaties en hun doelgroep met software en maken digitale transformaties daardoor concreet en doeltreffend. En organisaties duurzaam succesvol. Experience is onze wereld.
Groei – Met customer experience als onderscheidende factor maken we organisaties onderscheidend en klaar voor toekomstige groei.
Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over XPRNZ