Partners

Partners

by Erik Bouwer

Ziptone is vrij toegankelijk en wordt mede mogelijk gemaakt door de meer dan 20 kennispartners. Deze partners committeren zich aan onafhankelijke, kritische berichtgeving door de redactie en maken die mede financieel mogelijk. Daarnaast werkt de redactie nauw samen met de kennispartners om relevante artikelen met inhoudelijke waarde te publiceren.

Ook kennispartner worden? Neem contact met ons op.

Dit zijn de kennispartners van Ziptone:

coaching

Calabrio is leverancier van oplossingen voor customer experience intelligence, zoals Workforce Optimization en Analytics. Hiermee helpt Calabrio organisaties bij het creëren van nieuwe toegevoegde waarde en groei, door dagelijkse interacties tussen bedrijven en hun klanten te verrijken en te ondersteunen. We maken de ‘voice of the customer’ hoorbaar en realiseren datgene waar klantgerichte organisaties naar streven: het vermogen om bij ieder contact echte betrokkenheid te laten zien, maar ook betekenisvol en waardevol te laten zijn. De schaalbaarheid van ons cloud platform biedt klanten de mogelijkheid voor de snelle uitrol van het managen van thuiswerken terwijl zij controle behouden over operationele kosten en klanttevredenheid.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Calabrio

Coniche weet van klanten’. Een slogan die de combinatie van onze kennis en aanpak, nuchter en oer-Hollands beschrijft. Wij hebben de overtuiging dat ons vakgebied altijd in beweging is, op alle verschillende fronten. Dát is de reden waarom wij de kennispartner voor onze relaties zijn op het gebied van klantcontact; Coniche weet van klanten.

Naast advies en analyse, (interim) management, recruitment en training & coaching, biedt Coniche een breed scala aan opleidingen, van MBO tot MBA. Juist door deze combinatie wil Coniche zich onderscheiden van de traditionele consultancy. Wij staan dichtbij onze relaties. Om samen een duurzame inrichting te creëren. Dat doen we door ervaren professionals met elkaar te verbinden vanuit hun passie in een compleet zelfsturende organisatie.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Coniche

contact center live

Contact Center Live is dé leverancier van totaaloplossingen voor uw contactcenter-omgeving. Sinds 2007 helpen wij organisaties met een contactcenter bij het leveren van de optimale klantbeleving, in de ruimste zin van het woord. Dat doen wij met zowel consultancy als technische diensten op het gebied van multichannel-klantcontact en CRM. Daardoor wordt elk moment dat je contact hebt met je klant – of dat nu inkomend of uitgaand is – efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Onze innovatieve oplossingen zijn laagdrempelig, flexibel en compleet, zodat je elke dag opnieuw beter kan inspelen op de wensen van je klant, een helder 360-graden-klantbeeld creëert en zo je klantenservice meetbaar kan verbeteren. De consultants en IT’ers van Contact Center Live bijten zich graag vast in lastige vraagstukken waar onze klanten tegenaan lopen. Van technologievraagstukken tot en met inrichtingskeuzes van operationele klantcontactprocessen.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Contact Center Live

ContactCare

ContactCare helpt organisaties in elke fase van hun ondernemerschap met het ondersteunen en verbeteren van hun klantrelaties, door hen te laten groeien in kennis en ervaring, hen te helpen de juiste mensen op de juiste plek te zetten én het uithanden nemen van hun klantcontact. Om kwalitatief goed klantcontact te leveren zet ContactCare vol in op het werkgeluk en ontwikkeling van haar medewerkers. Zo kunnen zij klanten nog beter verder helpen. Medewerkers worden getraind op alle mogelijke gesprekstechnieken en zorgen ervoor dat klanten écht gehoord en écht gezien worden.

“Wij gaan voor win-win-win! We willen dat mensen gelukkig zijn, de natuur blij is én dat onze maatschappij erop vooruitgaat. Samen een betere wereld bouwen. Geen goed doel, maar de perfecte balans tussen winst en het toevoegen van échte waarde. Zo helpen wij mensen iedere dag een stukje verder.”

ContactCare levert diensten op meerdere gebieden: van outsourcing tot klantcontactpersoneel op locatie, trainingen & opleidingen en consultancy.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over ContactCare

Content Guru is in 2005 in het Verenigd Koninkrijk opgericht als aanbieder van diensten voor massa-interactie en communicatie-integratie. Het storm Cloud Contact Center-platform is in 2012 in Nederland geïntroduceerd. Sinds dat jaar levert Content Guru samen met KPN oplossingen voor multichannel-contactcenters en geïntegreerde communicatiediensten vanuit de cloud. Storm kent een gegarandeerde uptime van 99,999% en is net als KPN ISO27001 en ISO 9001 gecertificeerd. Daarnaast voldoet Storm aan de Level 1 Payment Card Industry (PCI) norm en de CERT-veiligheidsaccreditatie. Nederlandse bedrijven en instellingen die van Storm gebruikmaken zijn onder meer Sodexo, Fleurop, Bruna, Stadsbank Oost-Nederland, MoneYou en Zorginstituut Nederland.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Content Guru

Frankwatching

Frankwatching is het grootste Nederlandse marketing- & communicatieplatform. Met zo’n 850 blogartikelen per jaar houden ze honderdduizenden lezers en volgers op de hoogte van de laatste trends en how-to’s. In 2021 is Frankwatching voor de 7e keer op rij uitgeroepen tot beste opleider. Ook organiseren ze evenementen, waaronder de jaarlijkse Conversational Conference (over digitaal klantcontact). Omdat marketing, communicatie en klantcontact veel met elkaar te maken hebben, zijn Frankwatching en Ziptone mediapartners waarbij we ons eigen publiek regelmatig over en weer wijzen op relevante en best gelezen content.

Frankwatching is mediapartner van Ziptone

frontline solutions

Frontline Solutions Door innovatieve en duurzame klantcontactoplossingen realiseert Frontline Solutions een hogere klanttevredenheid en efficiency tegen lagere kosten. Sinds 1990 heeft het bedrijf een rijke ervaring opgebouwd op het gebied van oplossingen voor routering, CRM, workforce management en webcare. Als Genesys Gold Partner levert Frontline Solutions onder meer software zoals PureConnect, zowel on premise als in een hosted omgeving. Ook is zij leverancier van PureCloud, de oplossing van Genesys gebaseerd op Amazon Web Services-architectuur. Daarnaast is Frontline Solutions leverancier van oplossingen van onder andere Verint, voor customer engagement; CC4Skype, klantcontactsoftware op basis van Skype for Business en Microsoft Teams; en Tracebuzz, voor social media monitoring en webcare. Klanten zijn onder meer Enexis, Drukwerkdeal, a.s.r., ministerie van Buitenlandse Zaken, facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Frontline Solutions

Hofstad Search

Hofstad Search is in 2002 opgericht door Pia en Peter de Wijer. Hofstad Search combineert passie voor hoogwaardige matching en recruitment binnen de vakgebieden klantcontact en customer experience (CX) met diepgaande kennis van arbeidsmarkt en klantcontactbranche en een discrete werkwijze. Het doel van Hofstad Search: succesvolle matches en langetermijnrelaties met tevreden opdrachtgevers en kandidaten; én sparringpartner zijn voor zowel kandidaten als opdrachtgevers.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Hofstad Search

Insipre is een gespecialiseerd uitzendbureau in klantcontact. Inspire levert flexibele sourcing oplossingen specifiek voor de klantcontactsector. Het bedrijf heeft meer dan 20 jaar ervaring in bemiddeling van klantcontactspecialisten en leidt deze waar nodig zelf op. In de visie van Inspire zijn goed opgeleide en tevreden medewerkers de primaire succesfactoren voor elke klantcontactorganisatie. Inspire wil bijdragen aan het persoonlijk geluk van de eigen medewerkers en helpen bij hun carrièreontwikkeling in klantcontact, vanuit de overtuiging dat een goed opleidingsniveau en een hoge medewerkertevredenheid helpen om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen en het personeelsverloop te reduceren.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Insipre Group

Management Scope is hét magazine voor de top van zakelijk Nederland. De redactionele mix bestaat uit interviews met CEO’s en andere aansprekende bestuurders, analyses en expertbijdragen over strategische bedrijfsvraagstukken, leiderschap, governance en relevante maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. De doelgroep van Management Scope bestaat uit decision makers en hun staf uit grote en middelgrote bedrijven met meer dan 200 werknemers: bestuurders, directieleden, topmanagers, commissarissen en toezichthouders.

Management Scope is mediapartner van Ziptone.

Olympia Ons werk is werk. Wij werken aan werk dat ertoe doet. Dagelijks bieden wij werk van betekenis aan ruim 15.000 mensen. Wij zijn er voor praktisch opgeleide mensen in uitvoerende beroepen. Mensen die iets maken, die iets doen. De chauffeurs, monteurs, de operators en klantcontactmedewerkers. We bemiddelen mensen niet een keertje, we maken werk van hun werk. We maken werk van het verbinden van mensen met werk waar zij gelukkig van worden, waar ze goed in zijn. We helpen te veranderen als de wereld verandert. We maken werk van ontwikkeling. Door mensen hun drijfveren en talenten te laten ontdekken. Door ze te verbinden met een werkgever waar ze het beste uit zichzelf kunnen halen. Met banen, werkstages, kennis en opleidingen. Omdat we willen dat mensen ook de komende twintig jaar werk hebben, dat ertoe doet.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Olympia

PlanMen zorgt ervoor dat het volledig potentieel van mens en organisatie wordt benut. Dit doen we door werkzaamheden en personeel op elkaar af te stemmen. Daar krijgen we energie van! Dit potentieel kan alléén benut worden als het fundament klopt. Dan ontstaat er vrijheid, trots en rust in de organisatie. Dat noemen we Workforce Management van PlanMen en is onze expertise.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over PlanMen.

QuandaGo is een cloud CX software bedrijf, in 2019 ontstaan uit de samenvoeging van Morphis, VANAD Aloha en Artificial Industry, drie onderdelen die tezamen de technologie-tak van VANAD Group vormen. We leveren oplossingen voor contactcenters, kennismanagement en bedrijfsautomatisering. Ons doel: onze klanten helpen bij het realiseren van de meest waardevolle en efficiënte connecties tussen klanten, medewerkers en bedrijven. Dit doen we met een uniek Connected Experience Platform, waar de interacties met klanten, alle kennis en de processen van jouw bedrijf op één plek tezamen komen.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over QuandaGo.

Randstad is van mens en werk en brengt, al meer dan 55 jaar, wereldwijd kandidaat en organisatie bijeen. Wij realiseren ons als geen ander dat werk belangrijk is in het leven van een mens. Werk stimuleert en ontwikkelt. Werk geeft je een actieve rol in de maatschappij, bevordert je ontwikkeling, heeft invloed op je financiële situatie en bepaalt je sociale status. Tegelijkertijd vormen mensen de belangrijkste waarde binnen organisaties.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Randstad

Sabio

Sabio Group is een in Europa gevestigde maar wereldwijd reikende specialist in digitale CX-transformatie met belangrijke vestigingen in het Verenigd Koninkrijk (Engeland en Schotland), Spanje, Frankrijk, Nederland, Maleisië en Singapore. De groep, die in de afgelopen jaren zowel organisch als door overnames gegroeid is naar meer dan 1.000 medewerkers, levert oplossingen en diensten die digitale en menselijke interacties naadloos combineren om uitstekende klantervaringen te ondersteunen.
Door middel van haar eigen technologie en die van wereldklasse technologieleiders zoals Avaya, Genesys, Verint, Twilio, Google, Amazon en Salesforce, helpt Sabio organisaties hun customer journeys te optimaliseren door betere beslissingen te nemen over hun meervoudige contactkanalen.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Sabio

SUSA

SUSA flexibel studentenwerk is gespecialiseerd in het organiseren van studententeams in klantcontactomgevingen. De SUSA-studenten worden specifiek voor één bedrijf geworven en alleen daar ingezet. Middels het Poolconcept® biedt SUSA een structurele oplossing voor het tekort aan personeel en de behoefte aan flexibiliteit. Nog tot een uur voor aanvang kan de personeelsbezetting worden op- en afgeschaald. Met meer dan 70 jaar ervaring in werving, selectie en planning van HBO- en WO-studenten is SUSA kennispartner in capaciteitsmanagement en talentontwikkeling.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over SUSA.

Telecats levert innovatieve contactcenteroplossingen met IVR, spraakherkenning en IP-telefonie. Met de technologie van Telecats bent u optimaal bereikbaar, worden klanten geïdentificeerd, vragen van bellers geclassificeerd, vindt selfservice plaats en worden de medewerkers op het contactcenter ondersteund. Ruim 400 klanten gingen u voor: Aegon, PGGM, Nationale Nederlanden, uitgevers als De Telegraaf en Sanoma, gemeentes als Ede, Zwolle, Nijmegen en Súdwest-Fryslân, maar ook De Nationale Politie, De Consumentenbond, De Tweede Kamer en KPN. Onze klanten optimaliseren hun klantcontact met als resultaat een hogere klant- en werknemerstevredenheid tegen gegarandeerd lagere kosten.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Telecats.

Teleknowledge is sinds 1993 zelfstandig producent van callcentersoftware en is gevestigd in Haarlem. Teleknowledge is een ervaren, flexibele en betrouwbare partner en kenmerkt zich door korte lijnen en grote betrokkenheid. De softwareontwikkeling gebeurt onder eigen regie en is gericht op oplossingen voor klanten. Daardoor is de afstand tot uw organisatie zo klein mogelijk en kan Teleknowledge volledig inspelen op de behoeften van uw organisatie. Teleknowledge levert onder meer software voor contactcenterfunctionaliteit, software voor selfservicetoepassingen en software voor VoIP-telefooncentrales.

Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Teleperformance ondersteunt zijn partners met customer service, customer care, technische dienstverlening, backoffice-, retentie- en incassowerkzaamheden in de B2B- en B2C-markt. Het bedrijf verbindt mens en merk via voice, webcare en face in vrijwel alle talen op 340 locaties in 74 verschillende landen, met behulp van technologieën zoals chatbots, speech analytics, RPA en andere innovatieve oplossingen. Bij Teleperformance werken wereldwijd ruim 300.000 medewerkers. Klanten voor het Nederlandse taalgebied worden bediend vanuit vestigingen in Utrecht, Zoetermeer, Tilburg, Maastricht, Zwolle en Paramaribo (Suriname).

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Teleperformance Benelux en Suriname

Texas Digital levert Visual Management oplossingen aan organisaties uit diverse sectoren voor het visualiseren van ingewikkelde optimaliseringsprocessen zoals WFM, CRM en klantcontact software. Met aantrekkelijke en realtime visuele communicatie, die de juiste informatie op het juiste moment en in de juiste context presenteert, zijn medewerkers zich meer bewust van hun omgeving en zijn zij beter in staat om zelfstandig belangrijke beslissingen te nemen. Dit draagt bij aan behalen van doelstellingen Kpi’s, betrokkenheid, efficiency en een betere klanttevredenheid.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Texas Digital Systems

The House of Contact Centers (THoCC) draagt al sinds de oprichting in 2005 haar steentje bij aan het contactcenter van de toekomst. THoCC is een brede dienstverlener in klantcontact: het bedrijf biedt consultancy, interim en projectmanagement, verzorgt opleidingen (open programma’s en maatwerk) en doet regelmatig onderzoek in de klantcontactsector.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over The House of Contact Centers

Uitblinqers verzorgt inbound en outbound communicatie voor diverse A-merken. Hierbij draait alles om haar mensen; een slimme workforce van ruim 800 ambitieuze HBO en WO studenten én young professionals die worden omgetoverd tot échte merkambassadeurs. Deze ambassadeurs worden vervolgens gematcht aan de wensen, het verhaal, de emotie en het gedrag van partners. Deze partners wil Uitblinqers helpen zo succesvol mogelijk te zijn. De merkambassadeurs handelen het complexe klantcontact af – het eenvoudige klantcontact wordt het liefst geautomatiseerd in de Synergy Hub van Uitblinqers; dé plek waar partners worden geholpen bij het slaan van een brug tussen vernieuwende ideeën en de operatie. Daarin wordt pragmatisch gebruik gemaakt van innovaties om klantcontact voor haar partners efficiënter in te richten. Denk hierbij aan Speech Analytics, Contactreductie, AI-bots of RPA.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Uitblinqers

Vanad Engage

VANAD Engage – Wij zijn Engage, partner in goed klantcontact waarbij verbinding centraal staat. Wij bieden persoonlijke én digitale oplossingen die klantcontact verbeteren. De dialoog staat centraal in alles wat wij doen en we zijn niet bang om de wereld van klantcontact steeds opnieuw uit te vinden. Het is onze missie om ieder contact persoonlijk, gemakkelijk en waardevol te maken. Dit doen wij door de juiste mensen, technologie, processen en data te verbinden. Unlike others.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over VANAD Engage

Verint – De juiste balans vinden tussen persoonlijke en digitale, geautomatiseerde dienstverlening is essentieel voor succes. Ondanks de opkomst van nieuwe technologieën, worden bedrijven gerund in een tijdperk waarin de mens centraal staat. Bij Verint zijn wij ervan overtuigd dat elke interactie een kans is om er een loyale klant voor uw merk bij te krijgen. Daarom benutten we de laatste ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie en geavanceerde analysetechnologie zodat u het potentieel van automatisatie en intelligentie kunt realiseren en de impact op uw organisatie kunt stimuleren. Verint is The Customer Engagement Company.

Bekijk het uitgebreide bedrijfsprofiel en alle artikelen van en over Verint

Top