Inspire Group

Inspire Group

by Ziptone

Bedrijfsprofiel Inspire Group

Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau in klantcontact. Inspire levert flexibele sourcing oplossingen specifiek voor de klantcontactsector. Het bedrijf heeft meer dan 20 jaar ervaring in bemiddeling van klantcontactspecialisten en leidt deze waar nodig zelf op.
In de visie van Inspire zijn goed opgeleide en tevreden medewerkers de primaire succesfactoren voor elke klantcontactorganisatie. Inspire wil bijdragen aan het persoonlijk geluk van de eigen medewerkers en helpen bij hun carrièreontwikkeling in klantcontact, vanuit de overtuiging dat een goed opleidingsniveau en een hoge medewerkertevredenheid helpen om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen en het personeelsverloop te reduceren.

Inspire is tevens de organisator van de Klantcontact Quiz (het grootste kennis & MVO event van de klantcontactsector), het Klantcontact Café (een talkshow voor klantcontactprofessionals in Nederland en België) en het Sectoronderzoek in klantcontact.

Portfolio

Inspire is actief met recruitment, uitzenden en detacheren van klantcontact- en (aanverwant) office-personeel. Inspire levert ook flexpool oplossingen ter ondersteuning van de operationele doelen van opdrachtgevers. Hierbij vallen zaken als het leveren van voldoende gekwalificeerd personeel, kennismanagement en het behalen van de gestelde doelstellingen (KPI’s) onder de verantwoordelijkheid van Inspire. Tevens heeft Inspire een eigen contactcenter in Paramaribo, Suriname.

Daarnaast worden vakopleidingen, consultancy en interimmanagement diensten aangeboden. Met de vakopleidingen van de Inspire Academy kunnen medewerkers zich ontwikkelen tot specialist, manager of consultant binnen de klantcontactbranche. Naast vakopleidingen ondersteunt Inspire organisaties met het ontwikkelen van maatwerkcursussen en opleidingsmateriaal. Het bedrijf ontwikkelt bijvoorbeeld opleidingsprogramma’s gericht op motivatie en kennisverbreding van medewerkers of digitaliseert bestaande opleidingstrajecten in de vorm van moderne e-learning systemen. Voor advies- en interimoplossingen beschikt Inspire over een breed netwerk van ervaren consultants gespecialiseerd in het optimaliseren van klantcontactafdelingen, het implementeren van technologie, WFM-projecten en verbeterprogramma’s.

Markten

Inspire richt zich op klantcontactafdelingen en organisaties in alle markten in Nederland.

 

Vestigingen: Inspire is gevestigd in Almere

Omvang: N.A.

Omzet (2023): N.A.

 

Certificaten en lidmaatschappen

Inspire is lid van de Klantenservice Federatie (KSF) en aangesloten bij het ABU.

Het bedrijf is NEN 44001 gecertificeerd.

 

Contactpersoon (sales)

Ilja Gleiser

ilja@inspire-group.nl

Top