Contact Center Live
Contact Center Live bestaat al meer dan 10 jaar en bedient middelgrote en enterprise organisaties bij het realiseren van de optimale klantbeleving via het contactcenter. Contact Center Live levert diensten en producten, maar ook advies op het vlak van CRM- en multichannel klantcontactoplossingen en -processen. Contact Center Live is naar eigen zeggen de enige Nederlandse speler die zowel advies op klantcontactprocessen als technologiediensten levert, waardoor het bedrijf totaaloplossingen kan bieden. Het team van Contact Center Live bestaat uit allemaal specialisten op het gebied van integratie, implementatie en support. Alle medewerkers van Contact Center Live hebben hun sporen verdiend in klantcontactoperaties of klantcontactsoftware. ‘Kan niet’ komt daardoor niet in het woordenboek van Contact Center Live voor; de consultants en IT’ers bijten zich graag vast in lastige vraagstukken waar contactcentermanagers tegenaan lopen. Contact Center Live heeft ook een eigen contactcenterplatform ontwikkeld op basis van Hermes360 van Vocalcom, dat is geoptimaliseerd en uitgebreid met oplossingen voor bijvoorbeeld WFM, ticketing en QM. Binnen het team van Contact Center Live is een specifieke groep specialisten continu bezig met ontwikkel- en integratiewerk, waaronder het realiseren van API’s.
Voorbeelden van klanten zijn Veiligheidsregio Rotterdam- Rijnmond, KFC Nederland, Vattenfall en OYO, het moederbedrijf van merken zoals Belvilla.
Portfolio
Contact Center Live biedt verschillende oplossingen, waaronder het eigen routeringsplatform Contact Center Live, Vocalcom, Zendesk, Zoho, MyQM, Salesforce en IP PBX. Daarnaast levert het bedrijf uitgebreide maatwerkoplossingen.
Markten
Contact Center Live bedient klanten uit alle sectoren, waaronder energie, travel, telecom en overheid.
Lidmaatschappen en certificeringen
Contact Center Live is aangesloten bij de Klantenservice Federatie en ISO 27001 gecertificeerd.
Vestigingen
Hoofdvestiging: Naarden
Omvang 16 medewerkers
Omzet (2023) N.A.
Contactgegevens