Omnidesk

Omnidesk

by Ziptone

Bedrijfsprofiel Omnidesk

Omnidesk, leverancier van omnichannel klantcontactsoftware, is opgericht in 2018 door ontwikkelaar Thomas Dorsman. Kenmerkend voor het bedrijf zijn de korte lijnen en de sterke betrokkenheid bij de klant: het team van Omnidesk verzorgt zelf de implementatie, optimalisatie en support en maakt dus geen gebruik van integratiepartners.

 

Portfolio

Omnidesk is een Nederlands cloudgebaseerd omnichannelplatform met uitgebreide ticketing- en routeringsfunctionaliteiten voor het afhandelen van klantvragen binnen grotere B2C-organisaties. Het systeem ondersteunt alle gangbare klantcontactkanalen en beschikt over uitgebreide telefoniefunctionaliteit. Omnidesk koppelt gemakkelijk met CRM- en WFM-oplossingen voor realtime gegevensuitwisseling en routering en beschikt over een uitgebreide BI-module voor analyses en rapportages. De oplossing van Omnidesk voorziet de agent van aanwijzingen en feedback over prioriteiten en prestaties en is gericht op een goede samenwerking met de backoffice en andere supportafdelingen. Bij de ontwikkeling van Omnidesk is veel aandacht besteed aan het optimaal faciliteren van first time fix, denk aan het toewijzen van taken aan medewerkers/collega’s en het opvolgen en bewaken daarvan. Het platform wordt redundant gehost in Nederland.

 

Markten

Omnidesk richt zich vooral op B2C-ondernemingen met contactcenters vanaf circa 15 seats in alle sectoren en de overheid. Het bedrijf heeft klanten zoals Koninklijke Bibliotheek, Intertoys, Pathé en KPN/Simyo.

 

Hoofdvestiging: Leiden

Aantal medewerkers: 10

Omzet (2023): NA

 

Certificaten en lidmaatschappen

Omnidesk is ISO 27001 gecertificeerd.

Omnidesk is aangesloten bij Klantenservice Federatie.

 

Contactgegevens:

Jeroen Dorsman

jeroen@omnidesk.com

https://www.omnidesk.nl/

Top