
Bedrijfsprofiel Coniche
Coniche is sinds 1998 actief met training en coaching, advies/consultancy, interim dienstverlening, recruitment en erkende opleidingen. In de visie van Coniche is klantcontactoptimalisatie een vak dat vanuit meerdere disciplines benaderd moet worden, wil het goed renderen. Daarom biedt het bedrijf alle kennisvormen onder één dak, zodat klanten de theorie in de praktijk kunnen brengen met hun eigen mensen. Juist door de combinatie met trainingen en opleidingen wil Coniche zich onderscheiden van de traditionele consultancybureaus.
Portfolio
Coniche levert analyse- en adviesdiensten op gebieden zoals servicestrategie, inrichting en optimalisatie van klantcontact, veranderprocessen, teamperformance (high performing teams), recruitment en learning & development. Daarnaast levert Coniche interim capaciteit via een eigen kernteam en een selectief netwerk van associates. Coniche recruitment richt zich op hoogopgeleide professionals met enige tot ruime werkervaring in het vakgebied.
Coniche Business School levert trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact. Het aanbod bestaat uit maatwerktrainingen, e-learnings, masterclasses en workshops via open inschrijving en een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management. Coniche Business School verzorgt tevens erkende opleidingen, van mbo- tot en met post-hbo-niveau en mba. Samen met PlanMen wordt de erkende post-hbo opleiding Workforce Management verzorgd onder de vlag van de WFM Academy.
Markten
Coniche is actief in alle sectoren.
Vestigingen Hoofdvestiging: Houten
Omvang 20-25 medewerkers
Omzet (2020) N.A.
Partners
Coniche werkt samen met onder meer UWV, PlanMen, Woonoz, Lijn 2, Yource, MatchQ, en DMCC.
Certificaten en lidmaatschappen
Coniche is aangesloten bij/erkend door CPION, NVAO, FEDMA, SPHBO, Europass, PEEAC en Ministerie van Onderwijs. Coniche is lid van KSF, CCMA, PvKO
Contactgegevens
E-mail: m.karatas@coniche.nl
Twitter: https://twitter.com/ConicheNL