
Bedrijfsprofiel ViPcom
Al meer dan 12,5 jaar levert ViPcom systemen die klantcontact optimaliseren. ViPcom ondersteunt organisaties bij het kiezen van helpdesk- en contactcentersoftware en begeleidt klanten in het gehele proces van het vraagstuk tot en met implementatie en de nazorg. ViPcom staat voor Vakkundig Integer en Persoonlijk. Het bedrijf streeft naar lange termijn-partnerships met zijn klanten en leveranciers door mee te denken, te innoveren en goede service te verlenen.
Portfolio
ViPcom levert advies, implementatie en beheerdiensten op het gebied voor van routering, bots, selfservice en automatisering, kwaliteitsverbetering (QM en Analytics) en planning (WFM) met als doel de customer experience (CX) te verbeteren. Het bedrijf is gecertificeerd partner van onder meer Talkdesk en Avaya en gebruikt applicaties en diensten van Talkdesk CX cloud, Avaya eXperience Platform, Calabrio WFM en Zendesk. ViPcom werkt volgens het pay-as-you-go model en levert alle oplossingen en diensten in een abonnementsvorm voor klantenservice afdelingen van 30 tot 3000 seats.
Markten
ViPcom is actief in verschillende marktsegmenten en heeft klanten in de retail, finance, farma, medische zorg, en dienstverlening. Met klanten als Bose, Kawasaki, Svedex, G-star, ICT dienstverlener Centric en de Europese elektriciteitsbeurs Epexspot bedient ViPcom middelgrote en grote klanten op nationaal en internationaal gebied.
Vestigingen: Naarden-Vesting
Omvang (2023): 15 medewerkers
Partners
ViPcom is onder meer partner van Talkdesk en Avaya en heeft voor deze CCaaS-leveranciers de benodigde gecertificeerde consultants en adviseurs in dienst. Daarnaast werkt ViPcom samen met Calabrio voor planningssoftware uit de cloud en Zendesk voor ticketing en servicedeskvraagstukken.
Contactgegevens
Wim van Tol, Commercieel Directeur