Bedrijfsprofiel ContactCare
ContactCare is een facilitair contactcenter met de hoofdvestiging in Amersfoort. Het bedrijf is 100% eigendom van oprichter en ceo, Jasper Meerding. Bij ContactCare wordt gewerkt vanuit bedrijfswaarden zoals authenticiteit, ontwikkeling en het streven naar verbinding. Het bedrijf doet er alles aan om mensen zich gezien en gehoord te laten voelen. Er is daarom veel aandacht voor de betrokkenheid, de ontwikkeling en het laten doorgroeien van medewerkers. Daarnaast werkt ContactCare continu aan het verbeteren van haar dienstverlening.
Portfolio
ContactCare helpt ondernemers en ondernemingen in elke fase van hun ondernemerschap met het ondersteunen en verbeteren van hun klantrelaties, door hen te laten groeien in kennis en ervaring, hen te helpen de juiste mensen op de juiste plek te zetten én het uithanden nemen van hun klantcontact. Het bedrijf levert diensten op meerdere gebieden: van outsourcing tot klantcontactpersoneel op locatie, trainingen & opleidingen en consultancy.
Markten
ContactCare is actief voor diverse klanten binnen uiteenlopende branches en formaten, van multinationals en het MKB tot aan ZZP’ers. Het bedrijf werkt voor opdrachtgevers uit verschillende sectoren. Tot de klanten behoren bedrijven zoals Simpel, Hans Anders, SGR, RMC, Unesco, Intratuin, Stella, Omoda, Arla en een groot aantal andere merken.
Vestiging Amersfoort
Omvang ca 200 medewerkers
Omzet (2022) 5,9 miljoen euro
Certificaten en lidmaatschappen
Certificaten: ISO 27001:2017, ISO 9001:2015
Aangesloten bij: Klantenservice Federatie
Contactgegevens
Jasper Meerding – jasper.meerding@contactcare.nl