Bedrijfsprofiel Frontline Solutions
Door innovatieve en duurzame klantcontactoplossingen realiseert Frontline Solutions een hogere klanttevredenheid en efficiency tegen lagere kosten. Sinds 1990 heeft het bedrijf een rijke ervaring opgebouwd op het gebied van oplossingen voor routering, CRM, workforce management en webcare. Voor de volledige customer journey leveren, implementeren en beheren zij deze oplossingen. Frontline Solutions richt zich op het vertalen van uitdagingen in klantcontact naar realiseerbare oplossingen.
Klanten zijn onder meer Enexis, Drukwerkdeal, a.s.r., ministerie van Buitenlandse Zaken, facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron.
Portfolio
Als Genesys Gold Partner levert Frontline Solutions onder meer software zoals PureConnect, zowel on premise als in een hosted omgeving. Ook is zij leverancier van PureCloud, de oplossing van Genesys gebaseerd op Amazon Web Services-architectuur. Het platform heeft verschillende functionaliteiten zoals collaboratie en communicatie. Daarnaast is Frontline ook leverancier van oplossingen van onder andere Verint, voor customer engagement; CC4Skype, klantcontactsoftware op basis van Skype for Business en Microsoft Teams; en Tracebuzz, voor social media monitoring en webcare. De samenstelling van het portfolio beweegt altijd mee met de laatste technologieontwikkelingen.
Markten
Frontline Solutions is actief in alle sectoren en thuis in alle markten, in zowel Nederland als België. Het bedrijf werkt samen met verschillende vooraanstaande partners in de Nederlandse klantcontactsector.
Hoofdvestiging Vianen
Omvang 36 medewerkers
Omzet (2023) N.A.
Certificaten en lidmaatschappen
Frontline Solutions is sinds 2017 ISO27001 gecertificeerd en aangesloten bij/lid van KSF, KIRC, PvKO, en de Belgian Customer Contact Association.
Contactgegevens
Hans Reuver, welkom@frontline.nl