The House of Contact Centers (THoCC)

The House of Contact Centers (THoCC)

by Ziptone

Bedrijfsprofiel THoCC

The House of Contact Centers (THoCC) draagt al sinds de oprichting in 2005 haar steentje bij aan het contactcenter van de toekomst. THoCC is een brede dienstverlener in klantcontact: het bedrijf biedt consultancy, interim en projectmanagement, verzorgt opleidingen (open programma’s en maatwerk) en doet regelmatig onderzoek in de klantcontactsector.
Vertrekpunt van THoCC is het in eigen huis ontwikkelde Contact Center Operating Model ©. Dit wordt zowel ingezet als assessment tool door de consultants van THoCC, als ook aangeboden in een Do It Yourself tool (LevelX4) waarmee contactcenterteams zelf aan de slag kunnen om hun organisatie te analyseren, professionaliseren en optimaliseren. LevelX4 wordt momenteel internationaal uitgerold.
De maatwerk- en open inschrijving-opleidingen zijn ondergebracht in de THoCCademy. Onderdeel van dit aanbod zijn de experts classes voor contactcenter-managers.

 

Markten

THoCC is met name actief in de zakelijke markt en bedient vooraanstaande merken in België en Nederland in sectoren als financiële dienstverlening, e-commerce en nutsbedrijven. Klanten van THoCC zijn onder meer Eneco, bpost, Carglass, Rabobank, Wolters Kluwer, Colruyt en Alphabet Leasing.

THoCC is lid van CustomerContact.be en Voka en is ook sponsor van Foundation Mechelen VZW

 

Hoofdvestiging: Mechelen (B)

Aantal medewerkers: 18 (inclusief inhuur)

Omzet (2019):  1,6 mio €    

 

Certificaten en lidmaatschappen

THoCC is lid van CustomerContact.be en Voka en is ook sponsor van Foundation Mechelen VZW

 

Contactgegevens

inge@thocc.com

Twitter @THoCC

LinkedIn: linkedin.com/company/the-house-of-contact-centers

Top