Telecats

Telecats

by Ziptone
Telecats

Bedrijfsprofiel Telecats

Al meer dan 25 jaar werken we bij Telecats aan de ontwikkeling van innovatieve technologie en toepassingen in klantcontact. Met onze oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie routeren we klantcontact met spraakherkenning naar de best mogelijke oplossing, een medewerker of selfservice. We optimaliseren de klantreis en brengen inzicht in klantcontact. Telecats is onderdeel van Concentrix Catalyst, het experience design en engineering team van Concentrix + Webhelp.

Portfolio

Telecats is gespecialiseerd in het leveren van innovatieve klantcontact oplossingen, diensten en producten met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie. Telecats is onderdeel van de Webhelp Group.

Spraakrouteren – Spraakherkenning geeft klanten de mogelijkheid om in eigen woorden een vraag te stellen. 90% van alle vragen kan met behulp van spraakherkenning goed worden geclassificeerd, dat wil zeggen herleid naar een onderwerp, waardoor veel minder gesprekken opnieuw worden doorverbonden. Dit heeft een positieve invloed op klant- en werknemerstevredenheid. Routeren met spraakherkenning kan een tijdwinst van 20 tot 45 seconden per gesprek opleveren en het aantal doorrouteringen met 20 tot 50% verminderen

Inzicht in klantcontact – Door het opnemen en routeren van gesprekken met spraakherkenning wordt real-time informatie beschikbaar over mogelijke trends en de TOP 5 veel gestelde vragen. Naast de standaard rapportages geeft spraakherkenning inzicht over de afhandeling van het klantcontact per onderwerp. Betreft het een herhaalgesprek? Wordt er veel doorverbonden? Is de routering wel goed? Welke onderwerpen hebben een hoge AHT en lage NPS? Na drie klikken heb je de output.

Conversational service – Voicebot – Naarmate de spraakherkenning verbetert, neemt de vraag naar volledig gesproken chatbots toe. De conversational voice layer kan gebruikt worden om een bestaand conversational platform, zoals een chatbot, te voorzien van een spraak ingang. De dialoog logica hoeft maar één keer worden gebouwd en via de conversational voice layer is deze dan ook in het telefonie kanaal beschikbaar. We bieden een uitgebreide API voor het uitwisselen van gegevens tussen het platform en layer.

Markten

Telecats richt zich op de Europese markt en is actief in vrijwel alle sectoren, waarbij het accent ligt op overheid, zakelijke dienstverlening, utility, telecom, arbeidsmarkt, zorg, financiële sector, logistiek, retail, industrie, media, reissector, automotive, nutsbedrijven, entertainment. Telecatswerkt voor toonaangevende bedrijven zoals Aegon, Ahold, DPG Media, EasyJet, KPN en VGZ.

Hoofdvestiging Enschede

Omvang 40 medewerkers

Omzet (2020) 5 miljoen euro

 

Certificaten en lidmaatschappen

Telecats werkt op basis van ISO 27001

Telecats is aangesloten bij KSF, CCMA, VNO/NCW, Thuiswinkelorganisatie en NOTAS

 

Contactgegevens

Sander Hesselink, s.hesselink@telecats.nl

Top