
Bedrijfsprofiel ETB Support Solutions
ETB Support Solutions, opgericht in 2003 in Istanbul, is een zelfstandige, gevestigde en brede BPO-dienstverlener en tevens het oudste en grootste Nederlandstalige contactcenter in Turkije. ETB biedt een scala aan diensten, waaronder customer service, technische ondersteuning, klantretentie, cross- en upsell, acquisitie, administratie, boekhouding en software testing. De focus op klanttevredenheid en kwaliteit blijkt uit de native speakers in het Nederlands, Duits en Frans die werken voor toonaangevende merken in Nederlandstalige, Duitstalige en Franstalige landen. Hoewel het grootste deel van het medewerkersbestand in Turkije werkt, heeft ETB ook operaties in Nederland, Duitsland, Bulgarije en Suriname. ETB wil zich niet alleen naar (potentiële) opdrachtgevers als samenwerkingspartner onderscheiden, maar ook naar medewerkers als betrouwbare werkgever door strikte kwaliteitsnormen, waar sinds 2017 consequent aan wordt gewerkt.
Portfolio
ETB Support Solutions is actief op het gebied van menselijk en digitaal klantcontact, review-beheer, backofficewerkzaamheden, webcare, data-entry/dataverrijking, IT-beheer en software-testing en -development. Daarnaast wordt samengewerkt met een gerenommeerd internationaal IT-bedrijf Knowledge Experts. In dat partnership wordt gewerkt aan AI- en automatiseringsoplossingen voor de bedrijfsprocessen van ETB.
Markten
ETB Support Solutions is actief in verschillende markten, waaronder energie, telecommunicatie, gezondheidszorg, verzekeringen en logistiek.
Hoofdvestiging: Istanbul, met vestigingen in Alanya, Antalya, Ankara, Denizli, Eskişehir, İzmir, İzmit, Karaman, Kayseri, Konya, Trabzon; tevens vestigingen in Weert, Frankfurt, Sofia en Paramaribo.
Omvang: ca 1.500 medewerkers
Omzet: (2023) 35 miljoen euro
Certificaten en lidmaatschappen
ETB Support Solutions beschikt over de volgende ISO-certificaten: ISO 27001, ISO 9001, ISO 18295, ISO 14001. Great Place to Work-certificering voor verschillende vestigingen voor ‘Best Workplaces for Women’, ‘Best Workplaces for Millennials’ en ‘Great Place to Work Innovation for All’.
ETB is aangesloten bij Klantenservice Federatie, WFC en Sedex (Supplier Ethical Data Exchange).
Contactgegevens
Esref Uzel, Marketingmanager ETB Support Solutions
Contact met ETB Support Solutions