ETB kiest KCM Academy voor opleidingen CX en klantinteractie

ETB kiest KCM Academy voor opleidingen CX en klantinteractie

by Ziptone
16 november 2020

ETB, een snelgroeiende, nearshore klantcontactspecialist voor Benelux en Duitsland, heeft gekozen voor de KCM All You Can Learn Academy. Dit is een innovatief leerplatform, speciaal gemaakt voor klantcontact, waarbij alle trainingen zijn samengevoegd in één abonnement. Iedere medewerker, coach, stafmedewerker of manager van ETB kan hier de komende twee jaar onbeperkt gebruik van maken.

ETB, dat met meer dan 500 medewerkers werkt voor corporate en MKB-klanten uit verschillende landen, via acht vestigingen in Europa en Turkije, biedt opdrachtgevers naast facilitaire klantcontactdiensten, support in de hele customer life cycle: van software testing en app development tot het uitvoeren van commerciële activiteiten.

ETB heeft de relevante modules geselecteerd en is 2 november gestart. Wensen en ideeën van alle klanten inclusief ETB worden in de KCM Share-community gebruikt om nieuwe trainingen te ontwikkelen. Per kwartaal komen er steeds nieuwe modules bij, binnen het abonnement.

Naci Eroglu, algemeen directeur ETB: “Wij willen al onze mensen opleiden, precies wanneer het nodig is, vanuit één platform op een flexibele manier, op al onze locaties. Wij hebben bij KCM de oplossing gevonden die precies bij ons past. Onze teamleiders en HR vonden direct het een goed, snel en heel handig platform. Wij hebben alles zelf in de hand, bepalen wat erin komt en kunnen onze eigen e-learnings en leerpaden erin zetten. KCM All You Can Learn trainingen zijn van hoog niveau. Elke opleiding heeft expliciete overdracht naar de praktijk, zodat onze mensen en klanten hier snel positieve effecten ervaren. KCM All You Can Learn heeft ook een actieve gebruikers community waar wij onze ervaringen kunnen delen met anderen.”

Eroglu ziet dit als een goed gereedschap voor de ontwikkeling van medewerkers: “Wij certificeren in 2021 hiermee alle medewerkers zodat zij gegarandeerde kwaliteit leveren voor optimale klantbeleving en klanttevredenheid. Technisch verzorgt KCM alles via het SaaS-platform. Geen zorgen, alleen voordelen voor ons.”

Human Resources ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top