Content Guru wordt hosted partner van Verint-oplossingen

Content Guru wordt hosted partner van Verint-oplossingen

by Erik Bouwer
31 januari 2017

storm-cloud-contact-center-blue-transparent-background31 januari 2017 –  Verint Systems Inc. heeft bekendgemaakt internationaal te gaan samenwerken met Content Guru, een Communications Integration-provider, waarbij Content Guru de klantrelatieoplossingen van Verint gaat aanbieden als geïntegreerd klantrelatiepakket in de cloud. Daarnaast is de Verint-oplossing Digital First Engagement Management voor overheids- en publieke-sectortoepassingen nu volledig geïntegreerd in storm, het klantrelatieplatform op cloud-basis van Content Guru.

Content Guru’s storm-platform is een omnichannel cloudgebaseerde contactcenteroplossing met verschillende functies. storm verzorgt binnenkomende en uitgaande interacties en is gericht op verbetering van de klantervaring bij elke organisatie, ongeacht omvang. Verint Workforce Optimization (WFO) en Speech Analytics zijn nu wereldwijd beschikbaar via het storm-platform. Via één gebruikersinterface en werkstromen voor bedrijfsprocessen biedt Verint WFO functies voor gespreksopname, kwaliteitsbeheer, werkstroombeheer, prestatiebeheer, e-learning, coaching en desktop- en procesanalysefuncties, alsmede spreekanalysefuncties.

Door gebruik te maken van WFO en analyseoplossingen kunnen organisaties op alle kanalen klantinteracties, ‑trajecten en -sentimenten registreren en analyseren om de kwaliteit en veiligheid van interacties te verbeteren, meer betrokken te zijn bij klanten en medewerkers, interne processen en naleving te verbeteren, zakelijke trends voor het voetlicht te brengen en de productiviteit en prestaties te verbeteren.

Content Guru ondersteunt nu ook de Verint-oplossing Digital First Engagement Management als volledig geïntegreerd onderdeel van het storm-platform. Dit pakket van Verint omvat een volledige reeks digitale en niet-digitale kanalen voor zowel selfservice- als begeleide service-interacties. Deze oplossing, specifiek ontworpen voor overheids- en publieke-sectororganisaties, is de eerste ‘digital first’-oplossing die helpt burgers effectiever van dienst te zijn bij digitale selfservice, digitaal begeleide service en door mensen verleende service via geïntegreerd casusbeheer, bedrijfsprocesbeheer, kennisbeheer, realtime-analyses en sociale-mediafunctionaliteit.

Technologie ,
Top