Slack stopt met klantenservice via Twitter

Slack stopt met klantenservice via Twitter

by Ziptone
24 oktober 2023

Slack, de populaire zakelijke berichtenapp, heeft het @SlackStatus-account op Twitter gesloten. Het bedrijf wil het aantal contactkanalen terugbrengen en focussen op de meest gebruikte kanalen.

 

Het Twitter-account had ongeveer 30.000 volgers, een fractie van de ruim 12 miljoen gebruikers van de app. Gebruikers van de populaire collaboration-app worden voor incident- en statusupdates verwezen naar een website, de Slack Status-site. Het bedrijf informeert eindgebruikers over storingen ook via RSS- en Atom-feeds. Daarnaast blijft het bedrijfsaccount @SlackHQ gewoon in de lucht.

Slack is niet het enige bedrijf dat Twitter als klantenservice-kanaal de rug toekeert. Ook bedrijven als Apple, DHL Nederland, Albert Heijn, bol., Translink en Air France-KLM kozen er eerder voor om Twitter te verlaten. (Slack)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top