AH stopt met klantenservice via Twitter

AH stopt met klantenservice via Twitter

by Ziptone
23 februari 2021

De grootste supermarktketen van Nederland stopt met het leveren van klantenservice via Twitter. Dat kanaal wordt alleen nog gebruikt om belangrijke mededelingen aan klanten te doen, zoals recalls. Dat schrijft Distrifood.

Albert Heijn beperkt de kanalen voor klantenservice tot chat, telefoon en WhatsApp. Volgens een woordvoerder wordt chat het meest gebruikt. De responstijd hangt volgens de woordvoerder af van de vraag, maar is gemiddeld 30 minuten. ‘Ons streven is 100 procent van de vragen en klachten die we ontvangen op te lossen. Onze klanten geven aan zeer tevreden te zijn met de oplossingen, vooral ten aanzien van de snelheid.’

Op de vraag of AH in 2020 een toename in het aantal klachten heeft gezien, blijft Aspeslagh Distrifood een antwoord schuldig. Klachtensite Klacht.nl zei begin februari dat er vorig jaar 18 procent meer klachten over supermarkten binnen zijn gekomen. Veel van de extra klachten hadden met corona te maken.

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top