VodafoneZiggo Nederland zet Techsee in bij klantenservice

VodafoneZiggo Nederland zet Techsee in bij klantenservice

by Ziptone
29 oktober 2019

Nederlandse klanten die contact opnemen met VodafoneZiggo kunnen sinds kort foto’s uitwisselen met de helpdeskmedewerker. Hierdoor kan beter worden gecommuniceerd zodat technische problemen makkelijker kunnen worden opgelost. Bij het implementeren van de nieuwe functionaliteit werd VodafoneZiggo geholpen door experts van Accenture. Andere Vodafonelanden gingen in 2018 al aan de slag met Techsee: het Verenigd Koninkrijk, Portugal, Nieuw Zeeland, Spanje, Turkije, Zuid-Afrika, Ierland en Griekenland.

Met behulp van Techsee kunnen klanten via hun smartphone foto’s delen met de klantenservice. De helpdeskmedewerker nodigt de klant uit voor een eenmalige, veilige sessie via sms, zonder dat daarvoor een app nodig is. De klant maakt een foto van de appratuur en ontvangt vervolgens instructies om het probleem snel te verhelpen.

Servicetool Techsee won in 2016 een Accenture Innovation Award in de categorie Seamless Shopping. Daarna werd de toepassing geïntroduceerd door Teleperformance CIO Danny Kuivenhoven.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top