Change lanceert nieuw concept in klantenservice

by Ziptone

Change lanceert nieuw concept in klantenservice

by Ziptone

by Ziptone

In januari 2022 opent Change b.v. haar deuren en begint het nieuwe jaar goed met de opening van haar nieuwe locatie in Rotterdam. Dat maakt het nieuwe bedrijf bekend via een persbericht.

Change is opgericht door drie ervaren ondernemers in de wereld van klantcontact: Jasper Klootwijk, Peter-Harm Schalk en Tom van de Wal. Het primaire oogmerk van Change is klantcontact beter te maken voor de klant, de klanten van de klant en voor de medewerkers die in het contactcenter werken.

Daarvoor heeft Change een nieuwe methode en een nieuw businessmodel ontwikkeld. Change maakt geen winst over de uren die geleverd worden, maar krijgt betaald over de verandering die gerealiseerd wordt. Luisteren naar de klant, technologie- en procesverbetering staan centraal in de aanpak van het nieuwe bedrijf. Change heeft klanten kunnen interesseren voor haar dienstverlening in de ecommerce- en de energiebranche.

Directeur Strategie Jasper Klootwijk: “Als Change geloven we in een businessmodel dat volledig in lijn ligt met de doelstellingen van de opdrachtgever. Meer mensen in dienst nemen is in deze tijd een weg die tot een mindere klantervaring leidt. Met de technologie en inzichten die nu beschikbaar zijn, is het leven van klanten, medewerkers en bedrijven eenvoudiger en mooier te maken. Wij willen Change laten opereren als aanjager van de concrete verandering. Onze missie is mooi en waardevol klantcontact.”

Peter-Harm Schalk deed ervaring op bij grote multinationals en BPO-spelers. Tom van de Wal is een ervaren management professional op het gebied van digitale transformaties en customer experience. Jasper Klootwijk is een serie-ondernemer in klantcontact en was onder andere de initiator van het eerste Surinaamse offshore contactcenter.

Ook interessant

  • eenzame bellers

    Eenzame klanten hebben impact op de contactcenteragent. Volgens Gartner wordt het een van de belangrijkste redenen om de organisatie te…

  • nieuw businessmodel

    Vertrekpunt van het nieuwe facilitaire contactcenter is werken op basis van kostprijs. Geld moet verdiend worden met gerealiseerde verbeteringen.

  • xtrabot

    De bot werkt op basis van natural language processing en cognitive services uit de cloud en kan omgaan met open…

Featured, Human Resources
Top