Servicetool Techsee winnaar van een Accenture Innovation Awards 2016

Servicetool Techsee winnaar van een Accenture Innovation Awards 2016

by Erik Bouwer
1 november 2016

1 november 2016 – De Israëlische softwareaanbieder TechSee is bij de Accenture Innovation Awards 2016 in de prijzen gevallen in de categorie Seamless Shopping. Techsee is ook de naam van een app die klantenservicemedewerkers in staat stelt virtueel ondersteuning te bieden bij het oplossen van problemen. De categorie Seamless Shopping gaat over het realiseren van de ultieme shopervaring voor consumenten. Door effectief gebruik te maken van klantinformatie en technologie, kan de winkelende klant (online en offline) in haar unieke en persoonlijke behoeften worden voorzien. Bij Techsee kijkt de expert mee met de klant, op deze manier wordt persoonlijke service verleend en worden kosten gereduceerd. Ziggo is afgelopen zomer gestart met de inzet van Techsee. Ook Teleperformance gebruikt Techsee bij verschillende opdrachtgevers.

Customer Experience
Top