TTEC lanceert AI Readiness Assessment

TTEC lanceert AI Readiness Assessment

by Ziptone
11 augustus 2023

CX-dienstverlener TTEC heeft een AI Readiness Assessment gelanceerd. Het assessment is ontworpen om ondernemingen te helpen bepalen in hoeverre ze al in staat zijn om AI-mogelijkheden te benutten, geeft een duidelijk beeld van hun digitale CX-volwassenheid en biedt een routekaart voor implementatie met prioriteiten.

 

Het AI Readiness Assessment bestaat uit 10 vragen, is kosteloos beschikbaar en helpt merken te begrijpen hoe ze op verantwoorde wijze de kracht van AI kunnen toepassen om de klantervaring te optimaliseren en tegelijkertijd de omzet te verhogen en de kosten te verlagen.

Respondenten krijgen geanonimiseerde resultaten te zien van andere autoriserende deelnemers, waardoor merken hun voortgang kunnen afzetten tegen branchegenoten en vergelijkende use cases. TTEC biedt ook op maat gemaakte aanbevelingen op hoog niveau en best practices voor elke deelnemer aan het onderzoek, inclusief een adviesgesprek met de CX AI-experts van het bedrijf.

Het assessment biedt bruikbare inzichten om de volgende stappen te begeleiden, zodat merken een klantgerichte aanpak kunnen handhaven door middel van voortdurende digitale transformatie, aldus TTEC.

Het assessment is ontwikkeld door TTEC’s AI Center of Excellence voor CX en vergelijkt capaciteiten op gebieden die cruciaal zijn voor het succesvol integreren van AI in de klantervaring, waaronder klantinteracties, het uitbreiden van medewerkers en analysetools.

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top