Bedrijfsprofiel TTEC
TTEC is opgericht in 1982 als Teletech en sinds 1996 genoteerd aan de Nasdaq. Vanaf dat moment is het bedrijf aan internationale expansie begonnen. Het bedrijf deed verschillende overnames, waaronder Peppers & Rogers (in 2010). In 2018 werd de naam gewijzigd naar TTEC. TTEC levert uiteenlopende diensten op het gebied van CX strategie, omnichannel orchestratie, intelligente automatisering en contactcenter-operations: van employee experience programma’s tot workforce management en van fraudepreventie tot systems integration.
Portfolio
TTEC Digital levert, integreert en beheert (c=loud)software van partners uit een uitgebreid ecosysteem met bekende namen als Amazon Connect, Cisco, Genesys, Pega, Microsoft, Salesforce, Calabrio, Verint, Google, Zendesk, 8×8, Avaya en vele andere oplossingen.
Markten
Het bedrijf is actief in verschillende markten op zes continenten, waaronder automotive, communications & media, financial services, overheid, gezondheidszorg, verzekeringen, retail en e-commerce, startups en snelle groeiers en travel.
Hoofdvestiging: Englewood, Colorado, Verenigde Staten
Medewerkers: 62.000
Omzet (2021): 2,27 miljard dollar
Certificaten en lidmaatschappen:
Certificaten: ISO 9000, ISO 27001, PCI-DSS, SOC Type I en Type II.
Contactpersoon:
Wiebe Vink, sales EMEA: wiebe.vink@ttec.com