Teleperformance wint award met Most Effective Management of Peak Demand 

Teleperformance wint award met Most Effective Management of Peak Demand 

by Ziptone
26 november 2021

Teleperformance Benelux heeft een award gewonnen tijdens de European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) 2021 in Londen. In de categorie Most Effective Management of Peak Demand behaalde Teleperformance de hoogste erkenning voor de werkzaamheden op de COVID-19 Test- en vaccinatie-afsprakenlijn.

Norbert van Liemt, CEO Benelux & Suriname: “Deze Europese prijs is een hele mooie erkenning voor hoe wij als team samenwerken om iedere dag weer een excellente service te leveren. Ik ben ontzettend trots op ons team en voel me vereerd dat we deze prijs in ontvangst hebben mogen nemen.”

De uitreiking van de ECCCSA, de ‘Oscars’ van de contactcenter-branche, vond afgelopen dinsdagavond in Londen plaats. Teleperformance nam de gouden award mee naar huis. De award is een verdienste voor de werkzaamheden die Teleperformance heeft verricht in opdracht van GGD GHOR Nederland: het bemannen van de COVID-19 test- en vaccinatie-afsprakenlijn. In zeer korte tijd moest het aantal medewerkers enorm worden opgeschaald naar uiteindelijk 14.500 collega’s. Dat medewerkers nagenoeg allemaal vanuit huis werkten en op afstand trainingen volgden, maakte de operatie nog uitdagender. Teleperformance is er in geslaagd om dit succesvol te realiseren, aldus het bedrijf in een eigen verklaring.

Van Liemt: “Deze award is een erkenning voor de continue innovatie van onze dienstverlening en de enorme inzet van al onze collega’s, daar zijn wij enorm trots op. Wij zijn dankbaar dat we een bijdrage mogen leveren aan dit maatschappelijke project. Deze maatschappelijke relevantie maakt de erkenning nog mooier. Juist in deze tijd blijven we onze kracht inzetten en zijn we constant in beweging op zoek naar verbetering.”

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top