Sabio lanceert integratie voor Google Cloud Contact Center AI en Twilio

Sabio lanceert integratie voor Google Cloud Contact Center AI en Twilio

by Ziptone
1 april 2022

Sabio Group heeft de partnerships met Google Cloud en Twilio uitgebreid door een nieuwe oplossing te ontwikkelen voor de integratie van Google Cloud Contact Center AI (CCAI) in het Twilio Flex-platform. Hiermee krijgen bedrijven de mogelijkheid om het contactcenterplatform van Twilio Flex te gebruiken om hun klant- en agentervaring te optimaliseren via virtuele agents, die worden aangestuurd door Google Cloud’s Dialogflow CX, Agent Assist en inzichten uit CCAI.

De uitbreiding van de samenwerking tussen Google Cloud, Sabio en Twilio stelt klanten in staat om snel Google Cloud CCAI-mogelijkheden te bouwen, te implementeren en te itereren met de programmeerbare kracht van Twilio Flex. Door deze oplossing in te zetten, kunnen klanten belangrijke verbeteringen doorvoeren met behulp van virtuele conversatieagenten in alle kanalen, met realtime assistentie voor agenten, allemaal via een enkele desktop voor agenten en met behulp van CCAI-inzichten om voortdurend verbeteringen aan te brengen. Het versterkte partnerschap maakt één enkel cloudplatform mogelijk dat in staat is om sterk gepersonaliseerde en intelligente contactcentermogelijkheden te leveren – waardoor delightful customer engagements mogelijk worden, aldus het persbericht.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top