Chris Caldwell, President & CEO bij Concentrix, heeft op LinkedIn de overgang bekend gemaakt naar de naam Concentrix. Daarbij is tevens de merkidentiteit Concentrox vernieuwd.
In het persbericht wordt verder gesproken over de focus van het bedrijf op mensen, klanten, technologie en transformatieve oplossingen die Concentrix levert “om de merken van de toekomst van energie te voorzien”.
“Met deze rebranding verstevigen we onze positie als toonaangevend technologie- en dienstenbedrijf dat zich richt op mensen, technologie en intelligentie”, zegt Caldwell. “Of het nu gaat om het ontwerpen van game-changing merkervaringen, het bouwen en opschalen van veilige AI-technologieën of het uitvoeren van digitale operaties, wij brengen volledig geïntegreerde oplossingen samen die de moeilijkste zakelijke uitdagingen van onze klanten oplossen.”
De op handen zijnde naamswijziging werd al eerder duidelijk tijdens CCW Berlijn in februari dit jaar; Concentrix kwam half april al in het nieuws door de rebranding in Suriname. (Ziptone/Concentrix)