Memo Group kiest voor Twilio en Sabio

Memo Group kiest voor Twilio en Sabio

by Ziptone
29 juni 2023

Memo GroupMemo Group, een Belgische klantcontactdienstverlener, heeft Sabio Group ingeschakeld voor de implementatie en beheer van een Twilio Flex-oplossing. Memo Group gaat gebruik maken van Sabio’s uitgebreide expertise op het gebied van CX-technologie en adviesdiensten om een naadloze integratie en doorlopend onderhoud van de Twilio Flex-oplossing te garanderen.

Voor Memo zal de samenwerking ervoor zorgen dat de contactcenterdiensten die zij aan haar klanten levert soepel verlopen, waarbij de implementatie van Twilio Flex zal resulteren in verbeterde klantervaringen, verhoogde operationele efficiëntie en onbeperkte schaalbaarheid – een belangrijke vereiste om aan haar groeidoelstellingen te voldoen. Voor Sabio betekent de samenwerking een kans om zijn aanwezigheid op de Belgische markt uit te breiden en zijn groeiende Nederlandse activiteiten en Benelux-klantenbestand verder te versterken, aldus het persbericht.

Memo Group, opgericht in 1992, verleent klantcontactdiensten aan bedrijven zoals Melitta, Rabobank.be en Sanofi vanaf verschillende vestigingen in Zele, Gent, Brugge, Aalst, Antwerpen en Brussel. (Memo Group)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top