Forced Calling

Forced Calling

by Ziptone

Wordt ook wel call forcing genoemd. Een ACD-functionaliteit die er voor zorgt dat agents automatisch gesprekken krijgen aangeboden wanneer ze beschikbaar zijn (available status). De agent hoort een pieptoon of signaal dat er een gesprek aankomt (soms is dit een stem die mededeelt dat het volgende gesprek komt) maar hoeft geen toets in te drukken om het gesprek aan te nemen. Deze functie zorgt voor een snellere speed of answer, omdat de call niet hoeft te wachten totdat de agent het gesprek, dat zich op het toestel aandient, zelf moet aannemen. In de situatie dat de agent op not ready staat, worden geen calls aangeboden. Wanneer de agent op not ready drukt nadat de pieptoon heeft geklonken, wordt de verbinding verbroken en is er een abandoned call. In andere situaties gaat de telefoon over en dient de agent het gesprek zelf aan te nemen door op een toets te drukken.

Zie ook Ziptone, Beep tone

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top