Vonage integreert AI-aangedreven ruis- en echo-onderdrukkingsfunctie

Vonage integreert AI-aangedreven ruis- en echo-onderdrukkingsfunctie

by Ziptone
27 maart 2024

vonageVonage heeft de toevoeging van Vonage Enhanced Noise Cancellation aan Vonage Contact Center (VCC) aangekondigd. Deze ruis- en echo-onderdrukkingsfunctie maakt gebruik van machine learning om storende achtergrondgeluiden en stemmen te elimineren, de productiviteit van agenten te verhogen, de gemiddelde afhandeltijd te verlagen en de algehele klantervaring te verbeteren.

 

Dankzij de eigen Voice AI-technologie van Krisp is Vonage Enhanced Noise Cancellation een van de weinige aanbiedingen op de markt waarbij ruisonderdrukking volledig ingebouwd en out of the box beschikbaar is, zodat er geen ontwikkelaars of IT-afdelingen nodig zijn om de technologie handmatig te integreren. Gebruikers hoeven alleen maar te klikken om de functie voor ruisonderdrukking toe te voegen in het VCC-dashboard. Uniek aan deze functie is de mogelijkheid om ruis en stemmen rondom agenten en eventuele inkomende ruis achter de beller te annuleren, wat zorgt voor een uitzonderlijk heldere verbinding en een betere ervaring voor iedereen.

Naast het elimineren van lokale en externe audiokwaliteitsproblemen – met inbegrip van het verwijderen van achtergrondstemmen, ventilatorgeluiden, huisdiergeluiden, akoestische echo, en nog veel meer – maakt Vonage Enhanced Noise Cancellation betere opnames mogelijk, waardoor gespreksgegevens nauwkeuriger worden vastgelegd en analyses aan kwaliteit winnen. Volgens Savinay Berry, EVP Product en Engineering voor Vonage is audiokwaliteit vaak een punt van zorg als het gaat om een drukke contactcenteromgeving, en de toevoeging van inkomend geluid van een beller kan de ervaring tot een uitdagende maken.

Vonage Enhanced Noise Cancellation is momenteel in bèta en zal in april 2024 algemeen beschikbaar zijn.(Vonage)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top