Vlaamse managers bedanken hun klantcontactmedewerkers

Vlaamse managers bedanken hun klantcontactmedewerkers

by Ziptone
29 september 2023

Op 21 september 2023 vierde Customer Contact, de Vlaamse branchevereniging voor klantcontact, voor de achtste maal de Dag van de Customer Contact Medewerker. Op die dag worden de klantcontactmedewerkers in de bloemetjes gezet.

 

Belangrijk onderdeel is dat een aantal CEO’s en Customer Service Directeuren zelf bellen met de medewerkers om ze te bedanken voor hun inzet. Dat gebeurde vanuit het contactcenter van WEngage.

Dag van de Customer Contact MedewerkerBijzonder was dat staatssecretaris voor consumentenbescherming Alexia Bertrand (foto) deelnam aan de Dag van de Customer Contact Medewerker. “Ik heb gebeld met de medewerkers van de FOD Economie,” aldus de staatssecretaris tegen Customer Contact. “Dat zijn mensen die dagelijks burgers beantwoorden die bellen met vragen, klachten, bezorgdheden, bijvoorbeeld over phishing mails, vragen ook over hun energiefactuur. Dat gaat over alles en nog wat. Dat zijn mensen die er zijn en zich volledig inzetten om antwoord te bieden. Ik wilde hen bedanken op deze speciale dag, de dag van de customer contact medewerker. Want het gaat over mensen, zoals heel vaak.”

Voor Bertrand was het “een zeer aangename ervaring. Ik moest een aantal keuzes maken, voor de taal, wordt het gesprek opgenomen? En dan ging het heel snel. Ik had onmiddellijk een dame aan de lijn en ik heb haar kunnen bedanken.”

De volgende Dag van de Customer Contact Medewerker staat al op de agenda: donderdag 19 september 2024.

Featured, Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top