Viking opent klantenservice in België

Viking opent klantenservice in België

by Ziptone
25 januari 2024

VikingViking, leverancier van kantoorbenodigdheden en -apparatuur, heeft een nieuwe klantenservice-afdeling geopend in het Belgische Tongeren. Het personeel van de nieuwe klantenservice bedient voortaan de 30.000 klanten van Viking in België, in het Vlaams, Frans, Engels en Duits. Voorheen werden klanten in België bediend vanuit Venlo in Nederland.

 

Het nieuwe Belgische klantenservicecentrum is gevestigd op het terrein van het kantoor en distributiecentrum van RAJA België in Tongeren. De Vlaamse vestiging is verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle vragen van klanten via de telefoon, e-mail of chat.

Volgens Christa Furter, Managing Director van Viking Europe, is geografische en culturele nabijheid is de sleutel tot een eersteklas klantenservice. “Met de afdeling in Tongeren kunnen we beter inspelen op de behoeften van onze Belgische klanten. Ons lokale Belgische team zet zich in om de allerbeste service te bieden. Hierdoor kunnen onze medewerkers in Venlo zich weer beter focussen op onze Nederlandse klanten.”

De Franse RAJA Groep heeft Viking in november 2021 overgenomen. In Nederland is Viking ook bekend als Viking Direct en Office Depot. Eerder dit jaar voltooide Viking de verplaatsing van zijn klantenservice van Zuid-Afrika en India naar Leicester in het Verenigd Koninkrijk, waarmee 60 banen werden gecreëerd. Viking heeft ongeveer 1.500 mensen in dienst verspreid over Europa en kent een omzet van meer dan 500 miljoen euro. (Inside information)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top