TTEC Digital introduceert Contact Center Intelligence powered by AWS

TTEC Digital introduceert Contact Center Intelligence powered by AWS

by Ziptone
30 augustus 2023

TTEC Digital komt met een nieuw aanbod om organisaties te helpen bij de inzet van AI- en machine learning -mogelijkheden van Amazon Web Services (AWS). Met TTEC Digital Contact Center Intelligence powered by AWS wil het bedrijf klanten helpen om AI-mogelijkheden toe te voegen aan hun bestaande contactcenterinfrastructuur zonder vervanging van technologie of grote upgrades van de infrastructuur.

 

TTEC Digital’s Contact Center Intelligence integreert AI/ML-technologie van AWS, zoals natuurlijk taalbegrip (NLU), transcriptie, sentimentanalyse en meer, in een bestaand contactcenter van de klant zonder zich te verbinden tot een volledige transformatie. Elk onderdeel van het contactcenter kan hiervan profiteren. Eindklanten stimuleren selfservice oplossingen via kanalen zoals spraak met intelligente IVR’s. Agents kunnen hun productiviteit verhogen door taken zoals het maken van notities te automatiseren. Supervisors hebben zicht op realtime inzichten uit klantinteracties, inclusief sentimentanalyse. Zelfs managers van contactcenters zien gedetailleerde trends door middel van post-call analyses.

TTEC Digital’s Contact Center Intelligence maakt gebruik van AWS AI/ML-diensten zoals Amazon Chime SDK, Amazon Comprehend, Amazon Transcribe, Amazon Sagemaker en Amazon Lex, en meer. TTEC Digital heeft meer dan 500 AWS CX-opdrachten uitgevoerd met meer dan 150 toegewijde professionals. (TTEC Digital)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top