Teleperformance lanceert geavanceerde chatbot voor 35 talen

Teleperformance lanceert geavanceerde chatbot voor 35 talen

by Erik Bouwer
10 mei 2017

chatbot10 mei 2017 – Teleperformance heeft in een strategisch samenwerkingsverband met technologiebedrijf Artificial Solutions een chatbot ontwikkeld die in 35 talen functioneert. De dienstverlener in klantcontact werkt zelf momenteel in 265 talen. De ontwikkelde chatbot gebruikt kunstmatige intelligentie en functioneert in natuurlijke geschreven taal. Volgens Paulo César Salles Vasques, CEO van Teleperformance Group, is de impact en het potentieel van het combineren van kunstmatige intelligentie met een persoonlijke menselijke benadering in customer experience management veelbelovend voor de sector en voor Teleperformance. Lawrence Flynn, CEO van Artificial Solutions, wijst er op dat de meeste sectoren te maken hebben met een doorlopende groei van het aantal interacties met consumenten. Consumenten verwachten gemakkelijke en snelle beschikbaarheid van informatie en ondersteuning, aldus Flynn.
Artificial Solutions is een in Natural Language Interaction (NLI) gespecialiseerde technologieleverancier. Het ontwikkelplatform van het bedrijf, Teneo, stelt organisaties in staat snel NLI-toepassingen te ontwikkelen en uit te rollen. Het platform is operating system onafhankelijk, werkt met meerdere contactkanalen en in 35 talen.

Technologie
Top