TDCX gaat klantcontact verzorgen voor Europese klanten van Volvo

TDCX gaat klantcontact verzorgen voor Europese klanten van Volvo

by Ziptone
22 maart 2024

TDCXTDCX, leverancier van digitale customer experience (CX) oplossingen, is een partnership aangegaan met Volvo Cars voor in verschillende markten in Europa. TDCX gaat de klantenservice leveren voor Volvo in meer dan zeven talen via meerdere kanalen, waaronder telefoon, e-mail en sociale media.

 

Door de samenwerking worden klanten bediend in hun moedertaal en kunnen ze profiteren van snellere responstijden en een naadloze ervaring via de kanalen van hun voorkeur. TDCX ondersteunt ook pre-sales activiteiten en maakt zo het volledige klanttraject af.

TDCX heeft voor Volvo Cars CX-teams opgezet in Roemenië en Turkije, die als hub dienen om klanten in Europa te bedienen. Deze locaties zijn gekozen vanwege hun geschoolde talentpools en CX-expertise, die de bedrijfsactiviteiten en groei kunnen ondersteunen.

De samenwerking van Volvo Cars met TDCX in Europa bouwt voort op de succesvolle samenwerking in Maleisië, die iets meer dan een jaar geleden van start ging.

TDCX heeft naar eigen zeggen bijna 18.000 medewerkers in 15 landen; in Europa is het bedrijf actief vanuit vestigingen in Roemenië, Spanje en Turkije; buiten Europa zijn er delivery centers in onder meer Brazilië, Colombia, India, Japan, China, de Filippijnen en Zuid-Korea. (TDCX)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top