Talkdesk kondigt Talkdesk Ascend Connect aan

Talkdesk kondigt Talkdesk Ascend Connect aan

by Ziptone
27 maart 2024

Ascend ConnectTalkdesk, aanbieder van AI-gebaseerde contactcenters, introduceert Talkdesk Ascend Connect, waarmee contactcenters hun klantervaringen kunnen verbeteren en hun activiteiten kunnen stroomlijnen.

 

Talkdesk Ascend Connect, aangekondigd op Enterprise Connect 2024, stelt ondernemingen volgens het bedrijf in staat om de kracht van grote taalmodellen (LLM’s) en GenAI te benutten zonder hun bestaande technologiestack te herzien.

De flexibele GenAI-suite bestaat uit vier componenten: Talkdesk Autopilot voor conversationele AI die zelfstandig complexe vragen kan oplossen, Talkdesk Copilot met een realtime virtuele assistent voor agents, Talkdesk Interaction Analytics voor rijke operationele inzichten en Talkdesk AI Trainer voor verantwoorde GenAI.

Talkdesk Ascend Connect kan worden gebruikt in elk enterprise contactcenter dat gebruik maakt van bestaande on-premise contactcenter-oplossingen van derden. Talkdesk Ascend Connect heeft een no-code intuïtieve interface ondersteund door Talkdesk AI Trainer en bevat vooraf gebouwde AI-componenten. Hierdoor kunnen IT-teams en ontwikkelaars GenAI-modellen snel implementeren, aanpassen en onderhouden met eenvoudige drag-and-drop tools. Dit versnelt de time-to-value zonder in-house data scientists of specialisten met AI of machine learning (ML) expertise nodig te hebben, aldus het bedrijf.

De oplossingen van Talkdesk voldoen aan de hoogste beveiligingsstandaarden, met meer dan 30 certificeringen, waaronder SOC, 27001, PCI DSS Level 1, HIPAA en GDPR compliance. Talkdesk is ook aangemerkt als FedRAMP In Process, wat aangeeft dat het zal voldoen aan de noodzakelijke beveiligingsstandaarden die zijn vastgesteld door de Amerikaanse overheid. (Talkdesk)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top