Talkdesk breidt AI en integratiemogelijkheden voor gezondheidszorg uit

Talkdesk breidt AI en integratiemogelijkheden voor gezondheidszorg uit

by Ziptone
13 maart 2024

Talkdesk heeft Talkdesk Autopilot for Healthcare geïntroduceerd, een virtuele agent specifiek afgestemd op gebruikssituaties in de gezondheidszorg. De toepassing maakt verbinding met elektronische patiëntendossiers en andere belangrijke systemen om autonoom complexe behoeften en vragen op te lossen tijdens de volledige patiëntjourney.

 

medisch callcenterTalkdesk Autopilot is beschikbaar via chat- en spraakkanalen in de Talkdesk Healthcare Experience Cloud™, het platform van Talkdesk. Terwijl veel automatiseringsoplossingen voor callcenters zich richten op het doorverwijzen van bellers naar andere online tools, kan Talkdesk Autopilot taken uitvoeren waar patiënten om vragen en naadloos menselijke agenten inschakelen wanneer dat nodig is. Talkdesk Autopilot for Healthcare automatiseert een uitgebreide reeks use cases die het hele patiëntentraject ondersteunen – waaronder het werven van nieuwe patiënten, het maken en beheren van afspraken, het afhandelen van PCI-compliant betalingen, het vinden van een kliniek in de buurt en het beheren van declaraties en voorafgaande autorisaties.

De tool maakt niet alleen gebruik van diepe en directe integraties met Electronic Health Record (EHR)-systemen, maar integreert nu ook met digitale triage- en symptoomcheck-platforms, waaronder Infermedica en Isabel Health. Het is verbonden met artsen- en locatiegidsen om patiënten te helpen de juiste zorgverlener te vinden en stuurt leden van het zorgplan door naar het beste zorgniveau. (Talkdesk)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top