Symantec en Teleperformance winnen Partnership Award

Symantec en Teleperformance winnen Partnership Award

by Erik Bouwer
21 april 2017

Symantec en Teleperformance winnen Partnership Award21 april 2017 – Teleperformance Benelux, marktleider in outsourced customer experience management, heeft bij de uitreiking van de CustomerFirst Awards samen met Symantec de Partnership Award gewonnen. Norbert van Liemt, Chief Executive Officer Teleperformance Benelux: ”Wij zijn erg trots op de Partnership Award die we samen met Symantec hebben gewonnen. Symantec en Teleperformance Benelux doen al tien jaar zaken. Met de ingediende case tonen Symantec en Teleperformance aan dat investeren in elkaar tot lange termijn waarde creatie leidt voor beide partners.”

De CustomerFirst Awards (voorheen De Nationale Contact Center Awards) worden sinds 1996 uitgereikt. De vakprijzen van de Customer First Awards werden vanavond op 20 april uitgereikt in vier categorieën: HR, Strategy, Technology en Partnership. De Partnership Award is de prijs voor de beste case op het gebied van samenwerking tussen twee partijen in een contactcenter-organisatie.

In de ingediende case beschrijft Teleperformance hoe er op basis van gegund vertrouwen ingrijpende wijzigingen in de customer serviceprocessen van Symantec zijn doorgevoerd. Van Liemt: “In eerste instantie gingen die ten koste van de omzet van Teleperformance. Het resultaat over een langere duur is echter dat Symantec de interventie van Teleperformance als best practice uitrolt in andere landen en tevens de relatie met Teleperformance bestendigt. Met deze case willen wij laten zien dat uitbesteders geen genoegen meer hoeven te nemen met de klassieke klant/leverancier-relatie.”

De jury voor de CustomerFirst Partnership Award bestond uit Agaath van Til, Erwin Hemmen, Wim van Limpt en voorzitter Gerda Verkerk.

 

Customer Experience
Top