Sprinklr lanceert nieuwe functies en verbeteringen

Sprinklr lanceert nieuwe functies en verbeteringen

by Ziptone
15 september 2023

Sprinklr, aanbieder van een Unified Customer Experience Management (Unified-CXM) platform, heeft een nieuwe release van het platform bekend gemaakt. Release 18.8, die algemeen beschikbaar is voor gebruikers, biedt nieuwe mogelijkheden op het vlak van AI voor teams in klantenservice, marketing, sales of social media.

 

Met ‘Sprinklr AI+’ kunnen klanten Generative AI gebruiken met slechts een paar klikken, zonder nieuwe workflows te hoeven leren en met vertrouwen in de nauwkeurigheid, veiligheid en privacy van het Sprinklr platform, aldus het bedrijf. Het Sprinklr AI+ platform integreert met Google Cloud’s Vertex AI en OpenAI’s GPT-modellen.

De nieuwe release biedt onder meer mogelijkheden voor AI-aangedreven dashboards die automatisch inzichten identificeren en acties aanbevelen. Ook zijn er oplossingen voor conversational analytics waarmee contactdrivers kunnen worden gemarkeerd. Het platform kan ook patronen detecteren in de spraak van klanten en agenten die mogelijk duiden op een probleem.

Op het vlak van workforce management (in bèta) is onder meer gezorgd voor live updates over adherence en kan er gewerkt worden met shift bidding.

Verder biedt de nieuwe versie onder andere de optie voor het maken van AI-gestuurde automatische samenvattingen. Daarnaast bevat release 18.8 een aantal verbeteringen die voortbouwen op Sprinklr’s toonaangevende governance met nieuwe kanaal integraties, privacy instellingen en admin configuraties. (Sprinklr)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top