Soleo neemt BSG Contact over

Soleo neemt BSG Contact over

by Ziptone
26 maart 2018

Soleo Contact Centers (Soleo) neemt BSG Contact (BSG) over. “We zijn erg trots op deze overname en de mogelijkheden die het met zich meebrengt. Een mooie start voor Soleo als groep “, aldus Alco Bosch, directeur Soleo. 

Begin maart vierde Soleo met haar medewerkers het tienjarig jubileum. Oprichter en directeur Alco Bosch lichtte daarbij zijn ambitie toe om een full service Customer Contact Center te worden. Om invulling te geven aan deze ambitie zijn onlangs Jac Vermeer en Arjan Toor toegetreden tot de directie van Soleo.

Eerste stap

Jac Vermeer over de overname: “Dit is de eerste stap in onze groeistrategie. Met BSG bereiken we dekking in de Benelux. Hierna verwachten we ons portfolio verder uit te breiden. We zijn blij dat we met het landenmanagement en de medewerkers van BSG verder kunnen  werken aan bredere en betrouwbare dienstverlening voor al onze klanten.”

Soleo Contact Centers, gevestigd in Deventer, telt 150 seats, verzorgt 24/7 telefonie, e-mail, chat, webcare, backoffice- en interimactiviteiten voor opdrachtgevers. De activiteiten zijn onderdeel van de vier waardeprogramma’s die het bedrijf voert: Service Management, Loyaliteit, Sales & Marketing en Debiteurenbeheer.

BSG, opgericht in 1964, is actief op het gebied van telemarketing, direct marketing en leadgeneratie. Met circa 600 seats en medewerkers in Nederland, België en Curaçao is BSG een gerenommeerde specialist op het gebied van commercieel in- en outbound klantcontact.

 

Customer Experience, fusie/overname
Top