Sabio Group neemt Anana over

Sabio Group neemt Anana over

by Ziptone
8 oktober 2020

Sabio Group, een dienstverlener op het vlak van customer experience, heeft Anana overgenomen, een aanbieder van customer experience oplossingen. De overname sluit aan op de strategie van Sabio om een leidende speler op de Europese markt voor customer experience te worden.

Anana is opgericht in 2001 en heeft zo’n 100 medewerkers die actief zijn vanuit het VK en Zuid-Afrika. Anana is een Genesys Partner en levert verschillende CX-oplossingen aan klanten zoals Marks and Spencer en Vodacom. Via de overname wil Sabio Group de eigen expertise op het gebied van Genesys versterken. Eerder al nam Sabio andere Genesys-partners over: de Coverage Group (Frankrijk) in juli en Team vision (Spanje) in januari van dit jaar. Ook werden bedrijven overgenomen zoals Datapoint Europe, Bright UK en flexAnswer. De overnamestrategie wordt mogelijk gemaakt door private equity firma Horizon Capital.

fusie/overname, Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top