Radar presenteert onlinezomerserie rond perikelen klantenservice

Radar presenteert onlinezomerserie rond perikelen klantenservice

by Ziptone
7 juli 2023

Het AVROTROS-programma ‘Radar’ komt met een nieuwe onlineserie over de perikelen van de klantenservice. De eerste aflevering van ‘De Klantenservice’ is vrijdag verschenen op het YouTubekanaal van het consumentenprogramma. Deze aflevering gaat over een klant die moeite heeft om haar probleem met Lebara en KPN opgelost te krijgen.

In de serie komen allerlei problemen die mensen met klantenservices hebben voorbij, zoals tegenstrijdige of onduidelijke antwoorden. In de eerste aflevering is het verhaal van Marieke te zien die al een half jaar met haar provider haar slechte telefoonverbinding probeert op te lossen. De komende weken zal er elke vrijdag een nieuwe aflevering te zien zijn van De Klantenservice.(Radar)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top