Consumentenprogramma Kassa vraagt: wat zijn jouw ervaringen met klantenservice?

by Ziptone

Consumentenprogramma Kassa vraagt: wat zijn jouw ervaringen met klantenservice?

by Ziptone

by Ziptone

EnqueteDe klantenservice van bedrijven en organisaties is voor veel Nederlanders een bron van ergernis, aldus consumentenprogramma Kassa. De redactie wijst op zaken als onvindbare contactgegevens en lange wachttijden, of een chatbot die de meest eenvoudige vragen niet begrijpt. Daarom organiseert Kassa een online enquête waarin gevraagd wordt naar de ervaringen met de dienstverlening van verschillende klantenservices.

In de vragenlijst worden eerst algemene vragen gesteld over hoe mensen de klantenservice in het algemeen beoordelen en of mensen in het afgelopen jaar een slechte ervaring hebben gehad met een klantenservice.

Vervolgens gaat Kassa in de lijst nader in op de telefonische én online klantenservice, “omdat veel bedrijven hun klanten via deze wegen in staat stellen om met ze in contact te treden in het geval van problemen, vragen en klachten.” Hierbij wordt gevraagd naar ervaringen met de eigen energieleverancier, telecomaanbieder of zorgverzekeraar. De resultaten worden bekend gemaakt in een van de Kassa-uitzendingen van 22 juli, 29 juli of 5 augustus 2023. (Ziptone/Kassa)

Ook interessant

Customer Experience, Featured
Top