Onepilot neemt Eodom over

Onepilot neemt Eodom over

by Ziptone
8 maart 2024

onepilotHet Franse Onepilot, opgericht in 2021, neemt de eveneens Franse klantcontactdienstverlener Eodom over, een speler die volledig gericht is op thuiswerkende agents.

 

Onepilot is een BPO-speler die vooral via overnames van andere contactcenters wil groeien, waarbij Onepilot vooral de eigen technologie uitrolt bij de overgenomen partijen om de operationele efficiëntie te verbeteren. Onepilot opereert als multilingual contactcenter vanuit dire kantoren in Parijs, Londen en Hamburg. Het bedrijf bedient vooral e-commercespelers.

Eodom, opgericht in 2007, is een van de pioniers als het gaat om ‘work from home’ agents in Frankrijk. De CX-dienstverlener bedient klanten zoals Decathlon, Taxi’s G7, La Redoute, M6 Boutique, Homeserve, Direct Energie en Parc Astérix.

Met de fusie ontstaat een BPO-speler die tot de Franse top 15 behoort, met een gecombineerde omzet van meer dan 20 miljoen euro. De combinatie telt 2000 medewerkers.

fusie/overname, Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top