Odigo lanceert Odigo AI Orchestrator

Odigo lanceert Odigo AI Orchestrator

by Ziptone
10 april 2024

odigoOdigo, aanbieder van ContactCenter-as-a-Service (CCaaS) oplossingen, heeft Odigo AI Orchestrator gelanceerd. Het bedrijf claimt dat de oplossing de gesprekstijd met 50 seconden kan verkorten en het aantal contacten met een derde kan verminderen.

 

De Odigo AI Orchestrator kan AI-engines aan het werk zetten in elke fase van een klantinteractie – over alle contactkanalen: spraak, e-mail, chat, instant messaging – om een gepersonaliseerde en efficiënte ervaring te leveren. Het gaat onder meer om het nauwkeurig beoordelen van klantbehoeften en analyseren van contactredenen; het routeren naar de meest competente agents; het automatiseren van eenvoudige taken; het aanbieden van realtime relevante informatie aan agents en het genereren van gesprekssamenvattingen. (Odigo)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top