Mega Energy kiest voor QuandaGo

Mega Energy kiest voor QuandaGo

by Ziptone
26 mei 2023

Mega EnergyMega Energy, een van de snelst groeiende energieleveranciers in Europa, neemt de volledige QuandaGo Suite af. Mega’s doel is om QuandaGo te gebruiken om het customerservice-aanbod te verbeteren en de CX gerelateerde processen te optimaliseren.

Bij Mega zijn efficiëntie en operational excellence twee belangrijke prioriteiten. Alexander van Meeuwen, Managing Director bij Mega Nederland zegt: “Mega groeit exponentieel. Daarvoor hebben we een oplossing nodig die zeer schaalbaar is, ons helpt een 360-klantbeeld te creëren, onafhankelijk van onze back-end systemen, ons in staat stelt processen snel en effectief te automatiseren, zodat we de klantervaring en klanttevredenheid kunnen verbeteren tegen concurrerende prijzen. En we geloven dat we dat allemaal hebben gevonden in QuandaGo.”

Het inschakelen van het QuandaGo-platform stelt Mega in staat om omnichannel volledig te omarmen. Julien Perrenet, Client Director bij QuandaGo vervolgt: “Omnichannel, self service en procesautomatisering zullen een grote rol spelen in onze samenwerking met Mega. Focus is om Mega te helpen bij het verbeteren van de customer experience, met name door het elimineren van terugkerende en handmatige taken, maar ook door het verbeteren van de toegankelijkheid voor klanten via chat en andere social media kanalen.” (QuandaGo)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top