Freshworks kondigt vandaag aan dat International Car Lease Holding, de leasedivisie van de Van Mossel Automotive Group, de klantenservice gaat professionaliseren met Freshdesk.
Van Mossel Automotive Group is een Nederlands mobiliteitsbedrijf met dealers, schade- en leasebedrijven voor de particuliere en zakelijke markt. Het bedrijf bestaat inmiddels 75 jaar en is actief in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en Luxemburg.
De privélease-afdeling van International Car Lease Holding heeft intensief klantcontact. De customerservice-medewerkers kregen steeds meer behoefte aan een goed overzicht van klantvragen waarbij ook de klanthistorie makkelijk terug te vinden is om een compleet beeld te krijgen van de klant. Omdat de privélease-afdeling van Van Mossel zo snel groeide, gingen ze op zoek naar een nieuwe oplossing die het beste voldeed aan de behoeften van het bedrijf. Het bedrijf heeft naar eigen zeggen diverse mogelijkheden bekeken. De keuze viel uiteindelijk op Freshworks en premium partner Gorilla Services, aldus Dennis van der Weiden, COO bij International Car Lease Holding. (Freshworks)
Technologie