Klantenservice MediaMarkt onder druk

Klantenservice MediaMarkt onder druk

by Ziptone
3 juli 2019

Klanten van MediaMarkt hebben op grote schaal te maken met problemen met de bezorging. Wanneer ze contact opnemen met de klantenservice van MediaMarkt, blijkt deze slecht bereikbaar. Klanten klagen ook over de klantcommunicatie. Het bedrijf zelf geeft aan dat het bedrijf kampt met een technische storing in het logistieke proces; de recente verhuizing naar een nieuw centraal magazijn in Etten-Leur levert ook problemen op. Daarnaast speelt de explosieve vraag naar ventilatoren en airco’s een rol bij de bezorgproblemen.

MediaMarkt belooft snelle verbetering en verzekert de klanten ‘er bovenop te zitten’, maar klanten geven op social media aan dat ze hun bestellingen willen annuleren omdat de bezorgtijden oplopen. Ook de wachttijden aan de telefoon – volgens klanten oplopend tot drie kwartier – jagen klanten op de kast. Aan verschillende dagbladen heeft MediaMarkt laten weten de gang van zaken te betreuren, maar het bedrijf benadrukt ook dat de bezorging van het overgrote deel van de bestellingen gewoon volgens planning verloopt.

Customer Experience
Top