Five9 neemt customerdataplatform Aceyus over

Five9 neemt customerdataplatform Aceyus over

by Ziptone
8 augustus 2023

Five9 heeft een overeenkomst gesloten voor de overname van Aceyus, een startup op het gebied van data-integratie en -analyse. Aceyus, opgericht in 2002, biedt een suite van producten die zijn ontworpen om contactcenteractiviteiten te optimaliseren door middel van rapportage, contactmanagement en functionaliteit op het vlak van data.

 

De software van Aceyus verzamelt gegevens uit verschillende bronnen, zoals CRM, werknemersbetrokkenheid, ACD’s, digitale kanalen, intelligente virtuele agenten en andere bronnen van klantgegevens en standaardiseert de data om realtime inzichten te leveren. Die oplossing zou bedrijven moeten helpen om over te stappen van legacysystemen naar cloudoplossingen zoals Five9 met behoud van consistente rapporten, datavisualisatie en dashboards.

Voor Five9 betekent de overname van Aceyus dat het bedrijf toegang krijgt tot contextuele gegevens om de gepersonaliseerde journeys die klanten verwachten te optimaliseren, voorspellen en leveren. De gegevens zijn met name nuttig voor de kunstmatige intelligentie- en automatiseringsoplossingen van Five9, waarbij het gebruik van deze gegevens cruciaal is voor de nauwkeurigheid en doeltreffendheid die nodig is om een goede klantervaring te leveren.

Op weg naar een miljard omzet

Five9 heeft daarnaast de financiële resultaten van afgelopen kwartaal bekend gemaakt. Er werd een winst geboekt van 37,4 miljoen dollar op een omzet van 222,9 miljoen dollar, een stijging van 18% ten opzichte van het jaar ervoor. Voor het volledige jaar verwacht Five9 een omzet van 908 tot 910 miljoen dollar. (BusinessWire)

fusie/overname, Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top