Facilitair contactcenter Journeycall kiest voor Sabio

Facilitair contactcenter Journeycall kiest voor Sabio

by Ziptone
26 april 2023

Journeycall

Journeycall, leverancier van multi-channel contactcenterdiensten aan publieke en private sectoren, heeft Sabio geselecteerd voor de migratie naar Genesys Cloud CX. Daarnaast zal Sabio Journeycall voorzien van een reeks aanvullende diensten, waaronder advies, implementatie en ondersteuning. Met de migratie beschikt Journeycall over een unified desktop en meer functionaliteit, schaalbaarheid en flexibiliteit.

Journeycall is onderdeel van de ESP Group, een Britse klantcontactdienstverlener gespecialiseerd in transport en openbaar vervoer. Het bedrijf werkt voor onder meer vervoerders zoals Abellio, Go-Ahead en Stagecoach, voor locale openbaar Vervoer ondernemingen zoals Transport for London en landelijke operators zoals National Railcards. Ook is het bedrijf actief met smartcard services en het ondersteunen van Mobility-as-a-Service spelers zoals Enterprise Car Hire, Uber en taxibedrijven. (Sabio)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top