easyJet wil klantenservice verbeteren

easyJet wil klantenservice verbeteren

by Ziptone
21 juli 2022

De Britse prijsvechter easyJet heeft deze week een aantal initiatieven aangekondigd om verbeteringen in de klantenservice aan te brengen. Tijdens de vakantieperiode verwacht de prijsvechter 6,2 miljoen passagiers te vervoeren. EasyJet heeft onder meer 350 nieuwe klantenservicemedewerkers aangenomen en zal binnenkort een extra callcenter openen in Milaan.

Daarnaast heeft het bedrijf de openingstijden van de klantenservice verlengd. EasyJet meldt dat het nu tussen zes uur ’s ochtends en elf uur ’s avonds klanten te woord kan staan. Ook opent het bedrijf een speciale telefoonlijn voor families met jonge kinderen. De Nederlandse klantenservice is momenteel van negen tot vijf geopend; voor het beantwoorden van e-mail via een formulier trekt het bedrijf 28 dagen uit. (Luchtvaartnieuws)

easyJet

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top