Deutsche Telekom: 40.000 agents over op Sprinklr

Deutsche Telekom: 40.000 agents over op Sprinklr

by Ziptone
8 september 2023

Deutsche TelekomTelecombedrijf Deutsche Telekom, met merken als T-Com, T-Mobile, T-Online en ICT-dienstverlener T-Systems, gaat de klantenservice in elf verschillende landen overzetten op het CCaaS-platform van Sprinklr. Ragy Thomas, CEO van Sprinklr, heeft de deal bekend gemaakt tijdens een presentatie van omzetcijfers.

De migratie moet eind 2024 afgerond zijn. Vanaf dat moment zullen meer dan 40.000 contactcenteragents werken met het nieuwe platform. De overstap naar de cloudoplossing is een onderdeel van het aanpakken van het legacy IT-landschap van het telecombedrijf.

De keuze voor Sprinklr is bijzonder omdat het merk nog geen megadeals heeft gesloten sinds het bedrijf in 2022 met een CCaaS-oplossing op de markt kwam. Deutsche Telekom is vertegenwoordigd in meer dan 50 landen en realiseerde in 2022 een omzet van 114,4 miljard euro. Er werken 206.800 medewerkers. (Sprinklr)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top