Deepdesk lanceert Deepdesk AIX

Deepdesk lanceert Deepdesk AIX

by Ziptone
16 oktober 2023

Deepdesk AIXDeepdesk AIX is een nieuwe functionaliteit van Deepdesk. De Deepdesk AIX suite introduceert generatieve AI op kritieke punten in de workflow van de agent, waardoor waarde wordt toegevoegd en tegelijkertijd ondankbare taken worden geëlimineerd.

De tooling voorziet agents van meer mogelijkheden om de juiste antwoorden te geven op vragen van klanten, conversaties automatisch samen te vatten en belangrijke context te detecteren uit de toon en taal van een klant.

Knowledge Assist detecteert automatisch vragen van klanten en vindt realtime het juiste antwoord, ongeacht waar die kennis zich in het systeem van een bedrijf bevindt. Agents hoeven niet langer verschillende kennisbronnen door te spitten in een dozijn open tabbladen om uiteindelijk Google te vragen.

Summarizer gerereert geautomatiseerd een samenvatting van digitale en gesproken interacties en zet volledige conversaties om in bruikbare, beknopte notities in een CRM-vriendelijk format. Agents maken meestal geen samenvattingen omdat dit de tijd vertraagt voordat ze hun volgende klantgesprek kunnen aannemen. Summarizer lost deze voortdurende strijd tussen agents en callcentermanagers op.

De oplossing geeft ook realtime hints aan agenten, wat zorgt voor betere resultaten voor klanten en een snellere workflow. Deze aanwijzingen kunnen worden aangemaakt door agents of globaal worden ingesteld en kunnen van alles doen, van het geven van real-time advies aan de agent op basis van de inhoud van het gesprek tot het analyseren van het sentiment.

Bring Your Own LLM

Deze nieuwe functies zijn beschikbaar via chat, e-mail of spraak. Met de optie ‘Bring Your Own Model’ van Deepdesk kunnen bedrijven het LLM- of AI-model van hun keuze gebruiken. In tegenstelling tot veel AI-oplossingen die momenteel op de markt zijn, is het ‘Bring Your Own Model’ framework toekomstbestendig en schaalbaar door het ontwerp.

Rabobank

Deepdesk AIX is goed aanpasbaar aan de behoeften van vrijwel elke branche of use case. Klanten in sterk gereguleerde sectoren, zoals de gezondheidszorg en de financiële sector, hebben de tools van Deepdesk met succes geïntegreerd in hun bestaande compliance framework.

Volgens Deepdesk is Rabobank, de grootste financiële instelling van Nederland, een goed voorbeeld hiervan. “Deepdesks AI Agent Assist is snel een integraal hulpmiddel geworden voor meer dan 1000 Rabobank Consumenten en MKB contactcenter-adviseurs in ons berichtenkanaal. Nu wordt meer dan 25% van de gesprekken van onze adviseurs ondersteund door Deepdesk, waardoor snellere antwoorden mogelijk zijn en de kwaliteit en consistentie van de gesprekken toeneemt”, zegt Thom Kokhuis, Senior Vice President Conversational Banking & CRM bij de Rabobank. “Door het succes van onze eerste uitrol zal Deepdesk binnenkort worden ingezet voor meer dan 1000 adviseurs op het gebied van Financieel en Private Banking. Door continu in realtime de antwoorden en middelen te bieden die nodig zijn voor elke klantinteractie, stelt Deepdesk onze adviseurs in staat om tijd te besparen en tegelijkertijd de best mogelijke service te verlenen.” (Deepdesk)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top